دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ساختمان کمترو پل

 حوزه / به مناسبت جانباختن عده ای از هموطنان در حادثه دلخراش ساختمان متروپل آبادان، مراسمی از سوی امام جمعه بویین زهرا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید شمس الدین موسوی شالی، صبح امروز در مراسم بزرگداشت جانباختگان ساختمان متروپل آبادان که در مسجد جامع بویین زهرا برگزارشد ضمن اظهار تاسف از این حادثه تلخ، گفت: این حادثه جانکاه قلب میلیون ها هموطن در سراسر کشور را جریحه دار کرد که امیدواریم دیگر شاهد چنین حادثه ای نباشیم.

وی اظهار کرد: حضرت زینب(س) بیشترین مصائب را در زندگی خویش تحمل کرد، اما این آگاهی را به دست آورده بود که خواست خداوند بر این مسأله تعلق گرفته است، بنابراین بدون کوچک‌ترین شکایت و جزع و فزع در برابر سختی‌ها ایستادگی کرد.

حجت الاسلام موسوی شالی بیان کرد: از نظر قرآن صبر نمادی از مقام احسان است و از این روست که خداوند در آیه ۱۱۵ سوره هود، صبر پیامبر(ص) را نمادی از نیکوکاری و مقام احسان وی برشمرده و می‌فرماید: «وَاصْبِرْ فَإِنَّ اللّهَ لاَ یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ؛ و شکیبا باش که خدا پاداش نیکوکاران را ضایع نمی‌گرداند.

وی ادامه داد: آنچه که در این میان از اهمیت بسزایی برخوردار است این که انسان در مقابل مشکلات و سختی‌ها پایدار و استوار باشد و البته هنرمند کسی است که این تلخی‌ها و مشقات را به شیرینی تبدیل کند.

حجت الاسلام موسوی شالی در پایان به خانواده های داغدار این مصیبت بزرگ تسلیت و برای مصدومان حادثه طلب شفای عاجل از خدای متعال کرد.

بزرگداشت جانباختگان حادثه ساختمان متروپل آبادان  در  بویین زهرا

بزرگداشت جانباختگان حادثه ساختمان متروپل آبادان  در  بویین زهرا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha