سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تصاویر/آیین ترتیل خوانی جوانان در حرم مطهر حضرت معصومه(س)

حوزه/ ۱۳ شبکه ملی و ماهواره‌ای به مناسبت میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و دهه کرامت بیش از ۲۰ عنوان برنامه را از حرم مطهر بانوی کرامت منعکس خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حرم مطهر بانوی کرامت در دهه کرامت میزبان شبکه های مختلف صدا و سیما خواهد بود و ۲۰ عنوان برنامه از حرم مطهر به روی آنتن خواهد رفت.

شبکه یک سیما با برنامه همسایه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه حوالی ساعت ۱۰ صبح از حرم مطهر بانوی کرامت مهمان نگاه علاقه مندان به اهل بیت (ع) خواهد بود و برنامه سیمای خانواده نیز در روز چهارشنبه مصادف با میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها از حرم مطهر بانوی کرامت برنامه خواهد داشت.

شبکه دو سیما نیز با برنامه به تو از درو سلام روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیم ساعت به اذان ظهر از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها پخش برنامه خواهد داشت.

شبکه سه سیما هر روز تا ۱۵ خردادماه حوالی ساعت ۳:۳۰ بامداد از حرم مطهر بانوی کرامت برنامه مناجات سحرگاهی را خواهد داشت و همچنین برنامه سمت خدا در روز میلاد بعد از نماز ظهر، برنامه در آستان خورشید شب و روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و برنامه خندوانه در روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها از حرم مطهر بانوی کرامت پخش خواهد شد.

شبکه قرآن و معارف سیما نیز برنامه ایوان بهشت را از سه شنبه تا جمعه حوالی ساعت ۲۳ از حرم مطهر تولید خواهد کرد و برنامه های تعویض پرچم گنبد مطهر، برنامه مراسم شب میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و مراسم خطبه خوانی خادمان در روز میلاد بانوی کرامت را به روی آنتن برده است.

شبکه شما نیز برنامه آستان حضرت معصومه سلام الله علیها را هر روز ساعت ۱۲ ظهر، شبکه ۵ برنامه تا نیایش را روزهای سه شنبه و چهارشنبه ظهر، شبکه افق پوشش مراسم شب میلاد را از حرم مطهر بانوی کرامت به روی آنتن خواهند برد.

شبکه استانی قم نیز هر شب ساعت ۱۹:۳۰ از حرم مطهر بانوی کرامت برنامه خواهد داشت و مراسم تعویض پرچم، مراسم شب و شام میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها، مراسم خطبه خوانی خدام حرم مطهر در روز میلاد و مراسم جشن دختران آفتاب در عصر روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها را به صورت زنده پخش خواهد کرد.

همچنین رادیو قم از ساعت ۱۰ تا ۱۱ روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و رادیو معارف مراسم شب و شام میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها را پوشش رسانه ای خواهند داد.

شبکه های ماهواره ای هدایت و ولایت نیز در در طول دهه کرامت از حرم مطهر بانوی کرامت ویژه برنامه خواهند داشت و علاوه بر آن کلیپ های تولید شده در اداره رسانه و فضای مجازی آستان مقدس بانوی کرامت شامل کلیپ ملیکه قم، کلیپ فدای دخترم و پویش فدای دخترم از رسانه های مختلف پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha