پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه / امام جمعه بویین زهرا گفت: امام  خمینی(ره) بر اساس معارف زلال قرآن و اهل بیت علیهم السلام و با پشتیبانی ملت ایران اسلامی دنیای غرب را با بحران جدی مواجه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، عصر امروز در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد که در مسجد جامع بویین زهرا برگزار شد، گفت: حضرت امام خمینی(ره) جامعه را بسوی چشمه پاک و فطرت الهی هدایت کرد و توانست جهان بینی الهی و توحید احیا کند.

امام جمعه بویین زهرا ادامه داد: حضرت امام(ره) با پیروز ی انقلاب اسلامی قدرت‌ های بزرگ غرب و شرق را تحقیر کرد و بر اساس معارف زلال قرآن و اهل بیت علیهم السلام و با پشتیبانی ملت ایران اسلامی دنیای غرب را با بحران جدی مواجه کرد.

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: امام(ره) در مقابل بلوک شرق و غرب با شعار «نه شرقی و نه غربی» معنویت اسلام را با همه زیبایی هایش به جهان عرضه کرد.

امام جمعه بویین زهرا به مسئله تحریف حضرت امام خمینی (ره) پرداخت و عنوان کرد: از اهداف دشمنان اسلام، تحریف مکتب امام (ره) و ایجاد انحراف در مسیر انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

وی در ادامه با محکومیت اهانت به ساحت مقدس علی بن موسوی الرضا (ع) در یک فیلم موهن، اظهار کرد: فیلم سخیف و بی ارزش عنکبوت مقدس در راستای جنگ ترکیبی اسلام هراسی و ایران هراسی توسط صهیونیست ها حمایت می شود.

امام جمعه بویین زهرا عنوان کرد: امروزه معیارهای برنده شدن در جشنواره‌ هایی مانند کن، سیاه نمایی، نا امیدسازی، فعالیت های ضد دین و ضد مذهب و رواج همجنس گرایی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha