جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یادداشت

حوزه/ حضرت آیت الله خامنه ای در تببین یکی از علل وقوع اشتباه، در دستگاه محاسباتی دشمن بیان کردند: «این اشتباه را آمریکایی‌ها چرا می کنند؟ چون مشاورینی دارند که آن مشاورین، ایرانیان خائنی هستند که به آنها مشورت می دهند. این مشاورینِ خیانتکار، خب به کشور خودشان که خیانت میکنند، امّا در واقع به آنها هم خیانت می کنند؛ چرا؟ چون بدون اطّلاع صحیح به آنها مشورت می دهند؛ آن بیچاره‌ها هم طبق مشورت اینها عمل می کنند، شکست می خورند.»

خبرگزاری حوزه | رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود به مناسبت سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، بار دیگر به اشتباهات محاسباتی دشمن در مواجه با ملت ایران اشاره نمودند.

ایشان «رویگردان شدن مردم ایران از دین و روحانیت» را نمونه‌ای از این خطای محاسباتی دشمن دانسته و سپس با تأکید بر اینکه امروز گرایش مردم به دین و انقلاب یقیناً بیش از ابتدای انقلاب است، به نمونه‌هایی برجسته از حضور مردم در تجلیل از مقاومت و روحانیت اشاره نمودند.

حضرت آیت الله خامنه ای در تبیین یکی از علل وقوع اشتباه، در دستگاه محاسباتی دشمن بیان کردند: «این اشتباه را آمریکایی‌ها چرا می کنند؟ چون مشاورینی دارند که آن مشاورین، ایرانیان خائنی هستند که به آنها مشورت میدهند. این مشاورینِ خیانتکار، خب به کشور خودشان که خیانت میکنند، امّا در واقع به آنها هم خیانت می کنند؛ چرا؟ چون بدون اطّلاع صحیح به آنها مشورت می دهند؛ آن بیچاره‌ها هم طبق مشورت اینها عمل می کنند، شکست می خورند.»

خائنان به ملت که تا دیروز در ازای دریافت پول و امکانات، حاضر به همکاری با آمریکا و دشمنان ایران شده بودند، امروز با مشخص شدن نقششان در شکست های پی در پی دشمن، دچار ضربه ای سنگین شدند؛ زیرا این مسئله بی اعتمادی آمریکا نسبت به فعالیت ها و مشاوره های آنان را در پی خواهد داشت و نتیجه ی آن کمرنگ شدن حمایت های مالی از آنان خواهد بود. از طرفی این جریان خائن برای جلب مجدد اعتماد از دست رفته و دریافت حمایت مالی از اربابان خود، مجبور به تلاش بیشتر و دست کشیدن از برخی از روش های گذشته ی خود خواهند بود.
این ضربه ی دقیق رهبر انقلاب که موجب از بین رفتن آرامش و اعتبارِ خیالی این جریان خائن شد، نمونه ای از سیاست ورزی حکیمانه ایشان در مواجه با خائنان به ملت می باشد.

سینا ناصری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha