یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
طلاب وظیفه

حوزه/ با توجه به استقبال گسترده طلاب و فضلای علاقه‌مند به گذراندن دوره خدمت سربازی در آموزش و پرورش، مهلت ثبت نام داوطلبان تا ۲۵ خردادماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمد نادی، معاون اداری مالی و مدیریت منابع ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهارکرد: با توجه به سامانه ای شدن ثبت نام امریه طلاب، همچنین لزوم تسریع در ارائه جواز تلبس از سوی مراکز مدیریت استان ها و مقارن شدن ایام ثبت نام با تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد، این فراخوان تا ۱۰ روز دیگر تمدید شد.

وی افزود: در این فراخوان با هماهنگی ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش و مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه، فرآیند ثبت نام پذیرش امریه طلاب معلم وظیفه صورت گرفته است.

نادی بیان کرد: مطابق با صورتجلسه نشست مشترک معاون ستاد همکاریها و مدیر تسهیلات مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه، ثبت نام طلاب داوطلب و متقاضی سپری کردن دوران ضرورت خدمت سربازی در آموزش و پرورش از ۱۱ لغایت ۲۵ خرداد با مراجعه به پنل شخصی در سامانه پیشخوان حوزه‌های علمیه http://login.ismc.ir/ انجام خواهد شد.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع ستاد همکاریها خاطرنشان کرد: از جمله شرایط جدید امسال، گذراندن دوره مهارت آموزی ۵۴ ساعته به همت مرکز آموزش های مهارتی و کاربردی حوزه علمیه و همچنین دوره آموزش نظامی در ابتدای خدمت می باشد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین؟ IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 0
    آموزش و پرورش کسر خدمت هم قبول میکنه
  • علی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 0
    نظری ندارم