شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 1028765
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
المصطفی

حوزه/ مراسم افتتاحیه دوره فهرست نگاری و نسخ خطی در مجتمع آموزش عالی فقه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این دوره که پیرو انعقاد تفاهمنامه بین جامعة المصطفی و مرکز میکروفیلم نور برگزار می‌شود با حضور حدود ۲۵نفر از طلاب از ‌کشورهای مختلف و تعدادی از کارکنان مرتبط با این حوزه در موسسه بیان خواهدبود.
در این نشست ابتدا حجت الاسلام والمسلمین ملکی، ‌رئیس موسسه بیان، ضمن تبیین اهمیت و ضرورت، ویژگی ها و امتیازات این دوره، گزارشی از اقدامات انجام شده و نگاه کاملا تخصصی را یادآورشد و اظهارامیدواری کرد که با تلاش های انجام شده، دوره‌ای کارآمد و موثر برگزار گردد. 
در ادامه نیز دکتر خواجه پیری به بیان ضرورت و سابقه این امر در کشورها ومزایای آن پرداخت و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، این دوره را با ارزش شمرده و ضمن امید به برگزاری دوره‌های تخصصی و تکمیلی، آمادگی خود را برای پشتیبانی علمی و حمایت‌های کارآمدی آن اعلام کرد.
دوره فهرست نگاری و نسخ خطی با نظارت گروه علمی مهارتی موسسه و مشارکت مرکز میکروفیلم با مسئولیت دکترخواجه پیری می باشد. که از مزایای این دوره استفاده از اساتید متخصص و باسابقه و نیز انجام کارورزی‌ها و برگزاری اردوهای علمی وکاری و نیز برپایی دوره‌های تکمیلی و تخصصی و همکاری و مشارکت معاونت پژوهش و پژوهشگاه و مجتمع های فقه وزبان فرهنگ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha