پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام رضوانی

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: ایران تاکنون همکاری های گسترده‌ای با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشته که لازم است همکاری های فراپادمانی قطع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، ظهر امروز در مراسم جشن ولادت حضرت امام رضا (ع) که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، ضمن تبریک ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) گفت: دعا و درخواست از امام رضا(ع) و دیگر ائمه معصومین(ع) مانند این است که انسان از خدا چیزی بخواهد، چرا که آنها واسطه فیض الهی برای مردم روی زمین هستند.

وی خاطرنشان کرد: امام رضا(ع) اهل کرامت بودند و نسبت به مردم با کرامت و بزرگواری رفتار می کردند.

امام جمعه بویین زهرا بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب در حوزه امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و ... در صدد هجمه به ما هستند، ولی این ملت بزرگ به پشتوانه ایمان به خدا و اعتقاد به نصرت الهی، همواره پیروز میدان است.

وی اظهار کرد: ایران در حال رشد و پیشرفت است و این مهم، خاری در چشم دشمنان است، به طوری که از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می کنند.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: ایران اسلامی در بازی جدید آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی در شورای حکام زیر بار زورگویی ها نرفته و قدمی عقب نشینی نخواهد کرد.

وی ادامه داد: ایران تاکنون همکاری های گسترده‌ای با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشته که لازم است همکاری های فرا پادمانی قطع شود.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: امروز بزرگترین درس از سیره حضرت امام رضا علیه السلام تسلیم نشدن در برابر زیاده خواهی های دشمنان اسلام و خستگی ناپذیری است.

امام جمعه بویین زهرا گفت: دشمن بارها توطئه های مختلف را علیه ایران اسلامی طراحی کرده که همه این توطئه‌ها با هوشیاری و حضور به موقع مردم خنثی شده است، چرا که ملت ایران دارای اراده‌ای آهنین هستند و همین اراده آهنین همه توطئه‌ها را خنثی کرده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha