جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین  سید ضیاء الدین آقاجانپور

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آقاجان پور، شهادت شهید محمد عبدوس، یکی از کارمندان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجان پور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شهادت شهید محمد عبدوس، یکی از کارمندان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سمنان را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

جناب آقای محمد عبدوس از کارکنان پرتلاش عرصه ی صنعت دفاعی کشور در حین انجام ماموریت به شهادت رسید.

این جانب این شهادت پرافتخار را به محضر ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، همکاران و همرزمان شهید در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مردم شریف و ولایتمدار استان سمنان، بویژه به خانواده ی این شهید والامقام تبریک و تسلیت می گویم.

امروز فرزندان این ملت در وزارت دفاع در راستای ارتقای توانمندی های دفاعی کشور در مقابله با تهدیدات نظام سلطه و ایجاد امنیت برای کشور، از هیچ خطری نمی هراسند.

سلام و درود خداوند بر پدران و مادران و همسران و فرزندان شهدا که در راه دفاع از اسلام و قرآن صبر و مقاومت نشان دادند و از بهترین عزیزان خود در راه بهترین هدف که اسلام عزیز است، بزرگوارانه‏‎ ‎‏گذشته اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سیدضیاءالدین آقاجان پور

بر پایه این گزارش، شهید محمد عبدوس، یکی از کارمندان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است که عصر روز یکشنبه ٢٢ خرداد، حین انجام ماموریت در منطقه عمومی سمنان به شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha