دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ |۱۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 27, 2024
بسیج رسانه

حوزه/ در آیینی با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، محسن شکیب‌فرد به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج رسانه اصفهان معرفی و از زحمات ۹ ساله سرهنگ رضا صفری تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، سرهنگ پاسدار مرتضی عمو مهدی صبح امروز در جلسه تکریم و معارفه رئیس بسیج رسانه استان اصفهان در مجتمع مطبوعاتی اصفهان با اشاره به اینکه بعد از انقلاب تاکنون جنگ های مختلفی را پشت سر گذاشتیم، اظهار کرد: هشت سال جنگ نظامی، سپس جنگ سیاسی و جنگ ترور، فتنه ها و توطئه های داخلی همگی از سوی دشمن به ما تحمیل شده است.

وی ادامه داد: دشمنان همچنین جنگ فرهنگی تمام عیار مبتنی بر اخلاق و فرهنگ، جنگ نرم و سپس جنگ اقتصادی را با اعمال تحریم های اقتصادی متعدد علیه ملت و انقلاب اسلامی را طراحی کردند و این یعنی ما همیشه در حال جنگ بودیم.

عمومهدی افزود: جنگ رسانه ای نیز با افزایش شبکه های ماهواره ای فارسی زبان به راه انداختند و تعداد این شبکه ها را از شصت شبکه به صد و شصت شبکه افزایش دادند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «ما باید در ابعاد مختلف قوی شویم و یکی از مهمترین قسمت هایی که ما می توانیم خود را به عنوان یک حکومت اسلامی نشان دهیم حوزه رسانه و فضای مجازی است.»

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تاکید کرد: در حوزه فضای مجازی ما با نقطه مطلوب فاصله داریم، با جایگاهی که بتوانیم ابتدا آرمان ها و ارزش های انقلاب را در درجه نخست به مردم جامعه و بعد به سایر مردم جهان نشان دهیم.

وی اذعان کرد:اگر در حوزه رسانه قوی نشویم، حس نشاط و حرکت به سوی قله انقلاب به وجود نمی‌آید، لذا ما باید بیشترین تلاش را در این زمینه انجام دهیم تا دشمن را شکست دهیم.

عمومهدی در پایان ضمن تشکر از زحمات سرهنگ صفری در سال های خدمت برای سرهنگ شکیب فرد، نیز آرزوی موفقیت در این عرصه کرد.

حجت الاسلام میثم ریاحی نیز در این جلسه از شهید شاخص رسانه در سال جاری یاد کرد و گفت: هرساله یک شهید شاخص معرفی می شود، امسال شهید محمد حسین نواب را که اهل اصفهان و یک خبرنگار در روزنامه کیهان خبرنگاری می کرده است معرفی کردند.

وی افزود: این شهید پس از حضور در دوران جنگ تحمیلی وارد عرصه خبرنگاری شد و بعد به بوسنی می‌رود و داوطلبانه به فعالیت های فرهنگی می پردازد، سپس توسط مخالفین شکنجه و در بوسنی به شهادت می رسد و درآنجا دفن می شود.

عضو شورای مرکزی بسیج رسانه استان تصریح کرد: براین اساس در شهریور ماه ۱۴۰۱ یادواره ای برای این شهید بزرگ مقام رسانه ای از سوی سپاه صاحب الزمان اصفهان برگزار خواهد شد.

در ادامه سرهنگ رضا صفری، مسئول سابق سازمان بسیج رسانه استان اصفهان نیز با اشاره به اینکه بسیج رسانه آخرین قشر از اقشار بسیج مستضعفین بود که تشکیل شد عنوان کرد: یکی از موثرترین و مهمترین اقشار سازمان بسیج مستضعفین، بسیج رسانه است چون ما در یک جنگ ترکیبی، شناختی و ادراکی قرار داریم و فرماندهان این جنگ اهالی رسانه هستند که اگر درست و به موقع قدم برداریم، پیروز این میدان خواهیم بود.

وی افزود: اهمیت اهالی رسانه و قلم تا به جایی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، شکستن حصر تبلیغاتی دشمن فقط به دست اهالی رسانه است که امید دارم به این مهم می رسیم.

همچنین محسن شکیب‌فرد، مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان نیز به بیان خاطره ای از تفحص شهدا و پرداخت و گفت در تفحص شهدا مامورین صلیب سرخ ایراد می‌گرفتند که به دنبال چه هستید و در همان روز که آن ها آمده بودند و از ما ایراد می‌گرفتند، پیکر مطهر سه شهید پیدا شد که روی سربند یکی از شهدا که شهید دانش آموز به نام فریدون ابراهیمی عاشق آبادی، نوشته بود «ما سرباز توایم خمینی» و این سربند برای پاسخگویی به مأموران صلیب سرخ رسانه ای شد و آنها دیگر هیچ نگفتند.

وی در پایان تاکید کرد: بنابراین ما هم در این عرصه سربازیم و امیدواریم با کمک یکدیگر بتوانیم با دشمن مقابله کنیم.

شایان ذکر است در پایان این جلسه از زحمات ۹ ساله سرهنگ رضا صفری تقدیر و سرهنگ محسن شکیب فر به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج رسانه استان اصفهان معرفی شد.

مسئول جدید سازمان بسیج رسانه استان اصفهان معرفی شد

مسئول جدید سازمان بسیج رسانه استان اصفهان معرفی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha