دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طرح شهید بیاضی زاده

حوزه/ اولین جلسه دفاعیه هسته‌های حل مساله "طرح شهید بیاضی زاده" با ارائه حجت‌الاسلام اسدپور، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،، اولین جلسه دفاعیه "طرح شهید بیاضی‌زاده" با عنوان: "چگونگی جریان عقلانیت انقلاب اسلامی در عینیت انقلاب اسلامی و چالش‌های آن، در دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام امین اسدپور با بیان اینکه همواره در بطن جامعه، پدیده‌های خُرد و کلانی عینیت می‌یابند که محصول گفتمان‌ها و عقلانیت‌های موجود در آن جامعه هستند و جامعه ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست، گفت: با توجه به اینکه در جامعه ایران، عقلانیت انقلاب اسلامی غالب است، مفهوم‌شناسی عقلانیت و بازشناسی مولّفه‌های عقلانیت اجتماعی انقلاب اسلامی و تحلیل سیاست‌های جمهوری اسلامی در بسط عقلانیت اجتماعیِ انقلاب اسلامی، ما را قادر خواهد ساخت تا امتدادهای عقلانیتِ انقلاب در بطن جامعه و قدرت ساخت اجتماعی آن‌را تحلیل کنیم و با آسیب‌شناسی و ظرفیت‌شناسی آن سیاست‌ها، به نحو صحیح‌تر و مطلوب‌تری به اتخاذ تصمیمات جدید بپردازیم.

وی گفت: لازم است عناصر مختلف اجتماعی چون عموم مردم، نهادهای مردمی و نخبگان را با اصول کنشگری انقلاب اسلامی آشنا سازیم و وارد صحنه کنیم.

گفتنی‌ است: اساتید ارجمند حجج اسلام: محسن قنبریان، استاد علی محمدی، حسن بهاری قراملکی، محمد جواد تاکی، به ارزیابی طرح فوق، پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha