سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای

حوزه/ رئیس قوه قضائیه با اشاره به انتقادات مردم نسبت به مجموعه مدیریت شهری در بحث ساخت و ساز، مطرح کرد: شهروندان می‌خواهند کارشان در این حوزه در نهایت سرعت، احترام، کرامت و عزت‌مداری پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای عصر امروز در جلسه شورای اداری استان قم، با اشاره به اینکه صدور مجوز تغییر کاربری اراضی کشاورزی توسط شورای اسلامی شهر، دهیاری‌ها، منابع طبیعی و ... انجام می‌شود، اظهار کرد: در این زنجیره قوه قضائیه به عنوان آخرین حلقه می‌تواند در موضوع تخریب ویلا و یا خانه مسکونی ورود کند.

وی با بیان اینکه سازمان امور اراضی کشور می‌تواند با استفاده از تجهیزات بروز و پیشرفته به صورت آنلاین از تغییر کاربری اراضی هر منطقه‌ای مطلع شود، عنوان کرد: وزارت جهاد کشاورزی مرجع نهایی تعیین تغییر کاربری اراضی کشاورزی است.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به انتقادات مردم نسبت به مجموعه مدیریت شهری در بحث ساخت و ساز، مطرح کرد: شهروندان می‌خواهند کارشان در این حوزه در نهایت سرعت، احترام، کرامت و عزت‌مداری پیگیری شود.

وی با بیان اینکه بسترسازی افزایش آگاهی‌های عمومی مردم در راستای کاهش جرایم و مراجعه به نهادهای قضایی را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند عهده‌دار شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه علی‌رغم حجم گسترده وظایف قوه قضائیه، بودجه این نهاد هیچ هم‌خوانی و تناسبی با این وظایف ندارد و در مواردی حتی بودجه ماهانه برخی از نهادهای دولتی بسیار بیش‌تر بودجه سالانه قوه قضائیه است.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به عصبانیت دشمن از جمهوری اسلامی، تصریح کرد: اگرچه دشمن در راستای هدف خود که نابودی انقلاب اسلامی و جلوگیری از نفوذ آن در دیگر کشورها بوده است تلاش دارد ولی خوشبختانه ما توانسته‌ایم به بخشی از اهداف خود در این سال‌ها دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه امروز قدرت برای جمهوری اسلامی و ضعف برای دشمن است، یادآور شد: اینکه امروز دشمن عملیات‌های روانی خود را افزایش داده به این جهت است که باوجود صدها شبکه ماهواره‌ای، هجمه‌های فضای مجازی، هزینه‌های هنگفت اقتصادی، نظامی و فرهنگی و ... نتوانسته روند رو به تعالی انقلاب را متوقف کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha