یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

حوزه/عضو هیئت علمی دانشگاه قم گفت: یکی از عوامل مهمی که به حل مشکلات اقتصادی کشور کمک شایان توجهی می کند، حفظ و تقویت هویت انقلابی جامعه است.

دکتر محمد زمان رستمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: این که رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر یکی از اولویت های کلیدی کشور را تلاش و زمینه سازی برای قوی شدن در عرصه های مختلف از جمله در اقتصاد برشمردند، ناظر به این مساله است که توجه اذهان عمومی و رویکرد مسئولان باید به این سمت و سو باشد.

وی، افزود: وقتی در جامعه ما هویت انقلابی پررنگ و مشهود باشد و بر این اساس شاهد اقدامات جهادی و متعهدانه در عرصه اقتصاد، فرهنگ و غیره باشیم، بی شک بسیاری از معضلات و مشکلات در کوتاه مدت یا میان مدت مرتفع می شود که از آن جمله می توان به مشکل بیکاری، فقر، گرانی و تورم اشاره کرد.

این استاد دانشگاه با بیان این که قوی شدن در عرصه اقتصاد به خصوص با کار جهادی و غیرت و احساس مسئولیت ملی امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: راه عزتمندی ما در دنیا این است که قوی شویم و بتوانیم در مقابله هجمه ها و فشارهای دشمنان به خوبی استقامت بورزیم و این مهم میسر نمی شود مگر در سایه هویت انقلابی و روحیه جهادی همان طور که در سال های دفاع مقدس این گونه بود و برکات الهی را در دفاع از دین و کشور به عینه در آن مقطع هشت ساله شاهد بودیم.

وی، بیان داشت: هر جا که انقلابی عمل کرده و بر اساس آموزه های دینی رفتار کرده ایم به حول و قوه الهی موفق بوده ایم و هر کجا که از آرمان ها و اهداف دینی و انقلابی دست کشیده ایم ضرر کرده ایم و این مساله به تجربه در طول چهل و چهار سال اخیر اثبات شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha