یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام معبودی

  حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: لازم است همه وفاداران به انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم را به خوبی مرور و در آن تعمق کنند ،زیرا حاصل ساعت ها بررسی و مطالعات راهبردی مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که با حضور طلاب مدارس علمیه استان قزوین و به صورت مجازی برگزار شد، گفت: یکی از توصیه‌های بیانیه گام دوم انقلاب برقراری عدالت و مبارزه با فساد است و این دو لازم و ملزوم یکدیگر بوده و کوشش در مبارزه با فساد بخش مهمی از تلاش برای استقرار عدالت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: اگر ما این تاریخ پرافتخار را درست تبیین و ترسیم نکنیم ممکن است دشمنان داخلی و خارجی اهداف و آرمان‌های انقلاب را تحریف می کنند؛ رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم به طور دقیق به این نکته اساسی اشاره کرده‌اند.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: در بیانیه گام دوم واقعیت موجود به خوبی تبیین شده و راهکارها و اقدامات لازم برای رسیدن به قله‌های تمدن نوین اسلامی و جامعه عاری از فساد و تباهی نیز دقیقاً تشریح شده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به دنبال گسترش معنویت، برقراری عدالت و آزادی در جامعه بوده و هست و این ارزش ها همیشه از مطالبات جدی مردم است، لذا ما باید بر اساس این ارزش ها وضعیت خودمان را بسنجیم و بدانیم در کجا خوب عمل کرده ایم و در چه جاهایی، کاستی هایی وجود دارد که باید مرتفع شوند.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: مقام معظم رهبری با اشراف و شناختی که از اتفاقات دنیای امروز و جامعه ایران دارند، بیانیه ای صادر کردند که ماهیت آن امیدواری و امیدبخشی به جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی؛ ولایتمداری، مقاومت، شجاعت و ایثار را در جامعه ترویج داد و امروز کشورهای پیشرفته دنیا می خواهند از موفقیت این نظام الگو بگیرند.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: باید در گام دوم انقلاب با ریشه کنی فقر و افزایش رفاه عمومی و با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی، تمامی تحریم های دشمن را بی اثر کرده و پرچم استقلال اقتصادی را به اهتزاز در آوریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: بیانیه گام دوم راهکاری موثر و مفید برای آینده کشور به شمار می رود. بیانیه از سوی شخصیتی صادر گردیده که چندین دهه مسئولیت هدایت انقلاب اسلامی را برعهده داشته و ترسیم‌کننده و تبیین‌گر مبانی انقلاب بوده است و در آن با استفاده از مبانی و تجربیات انقلاب اسلامی، افق‌های پیش رو ترسیم شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: لازم است همه وفاداران به انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم را به خوبی مرور و در آن تعمق کنند ،زیرا حاصل ساعت ها بررسی و مطالعات راهبردی مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha