سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم با بیان اینکه بسیج الهامی الهی به قلب امام خمینی(ره) بود، گفت: امام راحل با تشکیل بسیج، توانست انسان‌های بزرگی همچون شهید چمران را تربیت کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری در مراسم گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید که همزمان با سالروز شهادت شهید مصطفی چمران در تالار بیداری اسلامی جامعة الزهرا(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه خداوند در وجود انسان برکت‌های بسیاری قرار داده است، اظهار کرد: این ظرفیت‌ها تجلی خداوند در انسان است.

وی با بیان اینکه بسیج، الهام خداوند در قلب امام خمینی(ره) بود، عنوان کرد: امام راحل با تشکیل بسیج توانست انسان‌های بزرگی همچون شهید چمران را تربیت کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) الگوی انسان‌هایی ازجمله شهید چمران بودند، مطرح کرد: این افراد در مسیر خداوند حرکت کردند، خداوند نیز راه را برای آن‌ها هموار کرد تا آن‌ها از مسیر خارج نشوند.

وی با بیان اینکه این افراد تمام آنچه خداوند به آن‌ها داده بود را یکجا تقدیم خدا کردند، خاطرنشان کرد: امیدوارم ما نیز بتوانیم با الگوگیری از این افراد در مسیر حق گام برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha