شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
مظفری  رئیس کل دادگستری استان قم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مظفری با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و رسانه ها می‌توانند در تبیین موضوعات نقش آفرین باشند، تصریح کرد: در هفته قوه قضائیه تلاش می‌کنیم زحمات افرادی که در راستای احیای حق مردم تلاش می‌کنند، برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری درنشست خبری که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از چالش‌های بزرگ ما در زمینه آسیب‌های اجتماعی فضای مجازی است.

وی اضافه کرد: متاسفانه فضای مجازی به محل انتشار محتواهای کذب و غیرواقعی تبدیل شده است.

رئیس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه تکرار اخبار غلط، دروغ و بدون محتوا موجب عدم اعتماد مردم می‌شود، عنوان کرد: امروز دشمن در تلاش است اعتماد مردم به فضای رسانه‌ای کشور را از بین برده و خودش را رسانه مرجع قرار دهد.

وی، با بیان اینکه امروز شاهد احقاق حق واقعی در مسائل اجتماعی هستیم، خاطرنشان کرد: هر پدیده اجتماعی که با حقوق شهروندان درگیر شود، قطعا دستگاه قضائی در رابطه با آن تصمیم خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری با اشاره به اینکه اصحاب رسانه می‌توانند در تبیین موضوعات نقش آفرین باشند، تصریح کرد: در هفته قوه قضائیه تلاش می‌کنیم زحمات افرادی که در راستای احیای حق مردم تلاش می‌کنند، برای مردم تبیین شود.

وی از سفر رئیس قوه قضائیه به استان قم یاد کرد و گفت: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در این سفر تصمیمات بسیار مهمی در راستای بهبود شرایط قضائی استان قم گرفت.

رئیس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه در این سفر برای پرونده‌های کثیر الشاکی تصمیماتی گرفته شد، یادآور شد: هدف دستگاه قضائی احیای حق شکاک است.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری با بیان اینکه ترک فعل مدیران برای شکل قانونی باید از سوی سازمان بازرسی اعلام شود، ابراز کرد: تلاش دستگاه قضایی استان این است که مدیرانی که اشتباها دچار اشتباه شده‌اند را راهنمایی کرده و ایرادات را برطرف کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha