سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مدیر کل زندان های استان قزوین

 حوزه / مدیر کل امور زندان های استان قزوین، شهید بهشتی را معمار دستگاه قضایی در ایران اسلامی خواند و گفت: موفقیت ما مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهیدان است.

حمید رضا جهانگیری مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قزوین در برنامه میز خدمت مسئولان دستگاه قضایی استان که در مسجد النبی قزوین برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید دکتر بهشتی، گفت: شهید بهشتی معمار دستگاه قضایی در ایران اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد: منافقین با ترورهای ناجوانمردانه چهره‌ای منفور و زشت از خود در بین مردم به‌ جای گذاشتند.

مدیر کل زندان های استان قزوین تصریح کرد: موفقیت ما مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهیدان است و باید فرهنگ شهادت را که فرهنگ عاشورای حسینی است پاس بداریم.

وی ادامه داد: ایستادگی مقتدرانه در برابر نظام سلطه ریشه در قرآن دارد و لازم است در برابر ظالمان جهان که عین بی عدالتی و نقض حقوق بشر را ترویج می دهند، از آرمان های انقلاب دفاع کرد.

مدیر کل امور زندان های استان قزوین عنوان کرد: مدیران و عوامل زندان در استان قزوین تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا پس از صحبت با شاکیان، رضایت آن‌ها را گرفته و اجازه ندهند فردی به خاطر بدهی مالی و یا یک جرم غیرعمد از خانواده و جامعه دور بماند.

وی ادامه داد: با کمک ستاد دیه و همت خیران استان، تحولات بسیار خوبی در خصوص آزادی زندانیان جرائم غیرعمد صورت گرفته تا جایی که نتیجه این نوع اقدامات باعث شده تا آمار این محکومان در استان قزوین کاهش یابد.

جهانگیری عنوان کرد: اعتقاد داریم محیط زندان باید بتواند ضمن تغییر نگرش مددجو به مهارت افزایی و تقویت توان فرهنگی فرد نیز کمک کند تا دیگر به سمت جرم نرود.

وی اظهار کرد: روحانیون فاضل برای اقامه نماز جماعت و برگزاری کلاس های احکام، اخلاق و اصول عقاید در زندان ها فعالیت دارند که به تقویت روحیه معنوی زندانیان کمک زیادی کرده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha