شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دوره مترجم زبان انگلیسی

حوزه/ معاونت پژوهش جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به منظور تربیت مترجمان متخصص و متعهد در حوزه دین و معارف اسلامی، دومین دوره «تربیت مترجم انگلیسی» را برگزار می‌کند.

خانم ریحانه حقانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به فراخوان ثبت نام دومین دوره تربیت مترجم انگلیسی از سوی معاونت پژوهش جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، اظهار داشت: با توجه به اهمیت و ضرورت ترجمه و بکارگیری آن در تبلیغ معارف دین و نظر به برگزاری موفقیت‌آمیز دوره اول، دومین دوره «تربیت مترجم انگلیسی» با هدف تربیت مترجمان متخصص و متعهد در حوزه دین و معارف اسلام برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها عنوان کرد: این دوره شامل ۳۶ واحد پژوهش محور به صورت واحدهای نظری و عملی است که طی سه ترم تحصیلی اجرا خواهد شد؛ همچنین چهار واحد به صورت پروژه پایانی در طول دوره ارائه خواهد شد.

حقانی به شرایط پذیرش این دوره اشاره کرد و گفت: دانش‌آموختگان تمامی سطوح تحصیلی حوزوی یا طلاب شاغل به تحصیل سطح ۳ و ۴ مسلط به زبان فارسی و انگلیسی و یا دارای مدرک زبان انگلیسی برای طلاب ایرانی (مدرک دانشگاهی یا مدرک سطح پیشرفته زبان از آموزشگاه‌های معتبر) می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند فرم ثبت نام را تکمیل کرده و همراه با اسکن شناسنامه و کارت ملی یا گذرنامه (برای طلاب بین‌الملل)، اسکن مدارک تحصیلی و زبان انگلیسی به شناسه کاربری @pajohesh۲۴۲۸ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

معاون پژوهش جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، مهلت ثبت نام در این دوره را تا ۲۱ تیر اعلام کرد و بیان داشت: اعطای گواهی پایان دوره، نشر و چاپ آثار ترجمه شده (در صورت تأیید در کارگروه علمی) و حضور در دوره بهره‌وری از متربیان پژوهشی از جمله مزایای شرکت در این دوره است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۴۲۸ تماس بگیرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha