سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حمید غلام پور

حوزه/ حجت الاسلام غلام پور گفت: عملیات «شهدای حرم» با موضوع جهاد تبیین در ۶ نقطه از ۱۳ شهرستان استان هرمزگان برگزار می شود. اولین نشست این عملیات در شهرستان بندر لنگه برگزار شد.

حجت الاسلام حمید غلام پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، با اشاره به برگزاری عملیات طرح شهدای حرم در استان هرمزگان، گفت: بعد از تشکیل ستاد اجرایی عملیات «شهدای حرم» در استان هرمزگان برنامه کاری تدوین شد و با توجه به تعدد امامان محله در این استان متناسب با حضور مبلغین در هر شهرستان برگزاری نشست های مرتبط برای امامان محله در ۶ نقطه از ۱۳ شهرستان استان هرمزگان در دستور کار قرار گرفت.

راهیار بنیاد هدایت در هرمزگان به محتواهای ارائه شده در این نشست ها اشاره و عنوان کرد: در این جلسات مباحث مختلفی ارائه می شود که موضوع اصلی آن جهاد تبیین است.

وی بیان کرد: از دیگر موضوعاتی که در عملیات شهدای حرم مطرح می شود مبانی امامت است که با امامان محله به اشتراک گذاشته می شود. موضوع بعدی که به آن پرداخته می شود مسجد جامعه پرداز خواهد بود.

حجت الاسلام غلام پور افزود: دیدار با علمای شاخص امامان جمعه شهرستان ها نیز از جمله برنامه های است که در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار کرد: برگزاری گعده‌هایی با حضور امامان محله با موضوع بارش فکری در موضوع جهاد تبیین برنامه دیگری است که در چارچوب عملیات شهدای حرم در نظر گرفته شده است.

راهیار بنیاد هدایت در هرمزگان خاطرنشان کرد: اولین برنامه در بندر لنگه برگزار شد و امامان محله این شهرستان و چند شهرستان دیگر در آن گرد هم آمدند.

حجت الاسلام غلام پور افزود: مباحث مرتبط با موضوع تجربه نگاری از امامان موفق و معرفی خدمات بنیاد هدایت به امامان محله از دیگر مباحثی است که در این عملیات ارائه می شود. برنامه هایی که شمرده شد در هر ۶ نقطه در نظر گرفته شده و با ارائه اساتید اعزامی از بنیاد هدایت به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha