شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امتحانات جامعه الزهرا

حوزه/ امتحانات پایان ترم طلاب مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعةالزهرا(س) علاوه بر استان قم در ۱۱۸ حوزه امتحانی سراسر کشور در دو مقطع عمومی و تکمیلی در ۸ رشته مجزا در حال برگزاری است.

خانم حاجی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری امتحانات پایان ترم طلاب غیرحضوری و مجازی جامعةالزهرا علیهاالسلام در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، عنوان کرد: امتحانات پایان ترم طلاب مجازی و غیرحضوری از روز سه شنبه ۱۷ خرداد آغاز شده و تا ۹ تیر ادامه دارد.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان کرد: برگزاری امتحانات این مرکز در سال ۱۳۹۹ در ۳۸ حوزه و امسال به جهت رفاه حال طلاب به ۱۱۸ حوزه امتحانی افزایش یافته است.

حاجی پور افزود: آمار قابل توجه امتحانات حضوری پایان ترم طلاب مجازی و غیرحضوری که بالغ بر ۲۴ هزار و ۲۲۵ نفر- درس است و هماهنگی‌های لازم در ۱۱۹ مرکز آزمون؛ نشانگر همت و فعالیت جهادی همکاران در مرکز آموزش مجازی و غیر حضوری است.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها عنوان کرد: بخش آموزش این مرکز در برگزاری امتحان هزار طلبه حضوری، تمام همکاری‌های لازم را با مدارس و مراکز حضوری در سراسر کشور داشته است.

حاجی پور در پایان ضمن قدردانی از زحمات تمامی کارکنان مرکز آموزش مجازی و غیر حضوری و مسئولان ۱۱۸حوزه امتحانی در سراسر کشور، اظهار امیدواری کرد ان‌شاءالله این اقدامات زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha