چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
تصاویر| فعالیت موکب حرم حضرت سیدعلاالدین حسین(ع) در بین الحرمین شیراز

حوزه/ همزمان با فرا رسیدن ایام تابستان ویژه برنامه های جذاب طرح نشاط معنوی در قالب دورهمی بهشت، در حرم مطهر سید علاءالدین حسین علیه السلام برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری، پیش از ظهر امروز در نشست رسانه ای که به صورت مجازی برگزار شد اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام تابستان و شروع اوقات فراغت برنامه های جذابی به عنوان دورهمی دختران و پسران بهشتی ویژه کودکان ۹ تا ۱۸ سال در این آستان مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه ها در قالب دوره های علمی فرهنگی، فنی، تحصیلی، هنری، نظامی، ورزشی و تفریحی ویژه پسران و همچنین دوره های آموزش معارفی، مهارت های ساخت موشن و کلیپ با گوشی همراه، دوره های آموزشی هنری از جمله خیاطی، نقاشی روی پارچه، آشپزی، سفره آرایی و ورزشی ویژه دختران برنامه ریزی و اجرا می شود.

تولیت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) با بیان این که علاقه مندان می توانند برای شرکت در این کلاس های آموزشی و غنی سازی اوقات فراغت خود در تابستان ثبت نام نمایند، گفت: آخرین مهلت ثبت نام دوازدهم تیرماه است و علاقه مندان می توانند جهت نام نویسی به حرم مطهر سید علاءالدین حسین علیه السلام شیراز مراجعه کنند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز آغاز ویژه برنامه های دورهمی ایام تابستان را هجدهم تیر عنوان و تاکید کرد: این برنامه‌ها به همت مرکز اُفق و پایگاه مقاومت بسیج حرم مطهر اجرا می شود و شرکت کنندگان در در پایان ایام تابستان می توانند در اردوی سراسری این طرح نیز شرکت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha