پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علی خاتمی - زنجان

حوزه/ امام جمعه زنجان گفت: ریشه همه توطئه ها و سیاه نمایی و ایجاد یأس و ناامیدی آمریکاست، جوانان باید هوشیار باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی، در خطبه های نماز جمعه زنجان، ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا(س) گفت: ۱۱ تیر سالروز شهادت عالم ربانی آیت الله صدوقی است که در شهادت این شهید والامقام آمریکا دخیل بود که خود رسما اعلام کرد.

وی با بیان اینکه ۱۲ تیر سالروز افشای حقوق بشر آمریکاست، اظهار داشت: جنایت هولناک نظامیان آمریکایی در این روز در هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در این جنایت تاریخی آمریکا ۲۹۰ مسافر ایرانی که بیش از ۴۰ نفر از آنها کودکان بودند را غرق در خون کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه تاکنون آمریکای کودک کش بعداز گذشت سالها عذر خواهی نکرده است، تاکید کرد: غربی ها در حال حاضر سه قرن است که دنیا را شرق آسیا و آفریقا غارت می کنند.

وی ادامه داد: از زمان حضور آمریکا در افغانستان گرایش و تولید مواد مخدر ۳۰۰ برابر قبل از حضور این استعمارگران شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: صدام با حمایت همه جانبه آمریکا به ایران اسلامی حمله کرد و در این جنگ همه دنیا پشتوانه ای برای صدام بودند که در نتیجه نتوانستند حریف مقاومت های ایرانیان شوند.

حجت الاسلام خاتمی اظهار داشت: آمریکا با تمام توان در تلاش برای سیاه نمایی و ناامید کردن ملت ایران از طریق شبکه های فارسی زبان و فضاهای مجازی است که باید جوانان هوشیار باشند.

وی افزود: ۱۴ تیر سال ۶۱ دیپلمات های ایرانی در لبنان توسط رژیم صهیونیستی دستگیر شدند که حاج احمد متوسلیان نیز جزو این افراد است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha