دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عبادی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: آرمان های غدیر همان آرمان های پیامبران است و آرمان های انقلاب اسلامی نیز برگرفته از غدیر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در نشست شورای راهبردی و سیاستگذاری بنیاد بین‌المللی غدیر در استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: مسئله غدیر مربوط به مذهب خاصّی نیست و موضوع اهم اسلام شناسی است.

وی ادامه داد: اگر معرفت نسبت به مسئله غدیر و مکتب علوی حاصل شود، به همه لوازم معرفت به صورت خودکار عمل می شود، لذا در دستورالعمل بنیاد بین المللی غدیر بر مسائل تحقیق و پژوهشی و کارشناسی توصیه شده است.

امام جمعه بیرجند افزود: از جهت محتوا به رسانه هایی که می خواهند در خصوص مسئله غدیر کار کنند باید غنا ببخشیم.

امام جمعه بیرجند بر احیا و ترویج شیوه های رفتاری مکتب علوی تأکید کرد و گفت: تصریح کرد: احیای عملی، رفتاری، اخلاقی و معنوی سیره علوی در کارها و اخلاقمان بر مخاطب بسیار تاثیر می گذارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: دشمن در این سال ها از هیچ اقدامی علیه انقلاب اسلامی دریغ نکرده تا ما فرصت پیشرفت پیدا نکنیم، اما در گام دوم انقلاب بنا است فرصت عملی و اجرایی تحقق آرمان های انقلاب را پیدا کنیم، چون تحقق هر امری موکول بر دو اصل مقتضی و عدم مانع است که مقتضی در دولت و مردم وجود دارد و موانع(دشمن) هم در حال ضعیف شدن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: آرمان های غدیر همان آرمان های پیامبران است و آرمان های انقلاب اسلامی نیز برگرفته از غدیر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha