شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: شعار آزادی غربی‌ها که امروز آن را در رسانه‌ها جار می‌زنند خود نوعی زندان و اسارت مدرن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، در جلسه تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی معاونت آماد و پشتیبانی فراجا، اظهار داشت: اگر جامعه‌ای نسبت به ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها حساس نبود و امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان معیار ارزشی قرار ندهد، تهی خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: در مقابل تهاجم و شبیخون فرهنگی، جهاد، شهادت، دفاع هشت ساله مقدس، نظام سیاسی ولایی هست که راه برون رفت از این آسیب‌ها را به ما نشان می دهد.

وی افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی به یک قدرت بازدارنده رسید که اربیل را مورد هدف و حمله قرار می‌دهد و با افتخار این حمله را به نام خود ثبت می‌کند که در واقع این قدرت به برکت جوانان غیور این مرز و بوم است

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان نایب امام عصر (عج) یکی از تهدیدات مهم دشمن را تحریف حقایق و بزک کردن دشمن می‌دانند، خاطرنشان کرد: دشمن قصد دارد با بزرگنمایی مشکلات و دیکتاتوری رسانه‌ای، پیشگویی‌های پوچ خود در زمینه انقلاب را محقق کند.

وی تصریح کرد: شعار آزادی غربی‌ها که امروز آن را در رسانه‌ها جار می‌زنند خود نوعی زندان و اسارت مدرن است و از ابتدای انقلاب تاکنون یک تبلیغات دامنه دار و وسیع علیه جمهوری اسلامی به پا شده که برای تک تک ما به عنوان یک نیروی انقلابی جهاد تبیین در مقابل این جنگ امری واجب است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به تأمین امنیت شهروندان به مثابه یک رکن اساسی در رسالت پلیس، افزود: مردم به مثابه ولی نعمتان می‌توانند پیشنهادها و نقطه نظرات و حتی شکایت‌ها از دستگاه پلیس یا عدم رعایت برخورد حکیمانه با مردم را اطلاع دهند تا بتوانیم در ارتقای خدمت رسانی به مردم موفق تر عمل کنیم.

وی در پایان گفت: بنده از زحمات سردار فریبا معاون آماد و پشتیبانی فراجا و مجموعه خدوم ایشان کمال تشکر و سپاس را دارم و همه اقداماتی که در یگان های انتظامی صورت می گیرد مرهون زحمات شبانه روزی شما عزیزان می باشد، بنده مدتی مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در آماد سپاه را بر عهده داشتم و با مسئولیت شما کاملا آشنایی دارم و امروز هم آمده‌ام که از تلاش های شما تشکر کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha