شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مسعود محمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: رسانه ملی در بحث محتواسازی بسیار ضعیف عمل می کند؛ امروز تمام دنیا با استفاده از ابزار رسانه، فرهنگ و باورهای خود را به سایر نقاط جهان معرفی می کنند ولی باید پرسید که ما در این باره چه سیاست و تدبیری داشته ایم؟!.

حجت الاسلام مسعود محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: دشمن از هر روزنه ای استفاده می کند که شعائر و باورهای دینی و اسلامی را مورد تحریف و تخریب قرار دهد و در این مسیر از امکانات و روش های بسیاری بهره می برد.

استاد حوزه علمیه کردستان اضافه کرد: در جدیدترین توطئه فرهنگی ـ دینی دشمن، شاهد به سخره گرفتن پوشش زن مسلمان یعنی چادر هستیم که این یک توطئه شیطانی علیه عفت و حجاب زن مسلمان است.

وی با اشاره به اینکه نباید در مقابل هنجارشکنی ها منفعل باشیم، تاکید کرد: متاسفانه چندی پیش در یک مکان عمومی در یکی از استان های کشورمان شاهد اهانت علنی در انظار عمومی به «چادر» زن مسلمان توسط برخی از افراد فریب خورده بودیم که بی شک این حرکت سرمنشاء خاص خود را دارد.

حجت الاسلام محمدی عنوان اضافه کرد: در فضای مجازی تصاویری دیده می شود که در آن چادر؛ پوشش زن مسلمان مورد هجمه قرار گرفته است، بنابراین می طلبد که مسئولان و متولیان امر در این باره چاره ای بیندیشند.

استاد حوزه علمیه کردستان گفت: امروز به چادر زن مسلمان توهین می کنند و فردا به دیگر اعتقادات، بی گمان اگر جلوی این توطئه ها را نگیریم، دشمنان اسلام و این انقلاب گستاخ تر از گشته می شوند.

وی خاطرنشان کرد: البته گله مندی بنده از رسانه ملی این است که در بحث محتواسازی بسیار ضعیف عمل می کند؛ امروز تمام دنیا با استفاده از ابزار رسانه، فرهنگ و باورهای خود را به سایر نقاط جهان معرفی می کنند ولی باید پرسید که ما در این باره چه سیاست و تدبیری داشته ایم؟!.

حجت الاسلام محمدی یادآور شد: باید از داشته ها و ظرفیت های فرهنگی در مقابله با این حجم از تهاجم رسانه ای دشمن بهره ببریم و هر چه سریعتر در برابر هنجارشکنی ها در فضای مجازی و.... عکس العمل هوشمندانه و مدبرانه نشان دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha