پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تمدید قرارداد مرکز خدمات و شرکت بیمه آسیا

حوزه/ مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و شرکت بیمه آسیا برای هشتمین سال متوالی قرارداد خود را تمدید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه تمدید قرارداد مرکز خدمات و شرکت بیمه آسیا با حضور حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات و مسعود بادین نائب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت بیمه آسیا و جمعی از مدیران دو نهاد در مرکز خدمات قم برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی در این جلسه از همکاری مناسب و تعامل خوب شرکت بیمه آسیا با مرکز خدمات در هفت سال گذشته قدردانی و ابراز امیدواری کرد که ان شاءالله این روند ادامه داشته باشد.

رئیس مرکز خدمات با بیان اینکه باید نقش معنوی فعالیت‌های خود را بیشتر مورد توجه قرار دهید، گفت: نگاه شما باید این‌گونه باشد که مشکل بیماری را حل کرده و گرهی را باز می‌کنید که رسم ائمه (ع) و علمای بزرگ نیز چنین بوده است.

وی بر افزایش قراردادهای برخط بیمه آسیا با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تأکید کرد و افزود: رویکرد مرکز خدمات در زمینه خدمات بیمه، کاهش مراجعات حضوری است و مطمئناً تحقق این رویکرد سلامت و دقت کار را افزایش خواهد داد.

ارتقای کمی و کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی جامعه هدف از دیگر درخواست‌های رئیس مرکز خدمات از مدیران و مسئولان شرکت بیمه آسیا در این جلسه بود.

همچنین، مسعود بادین ضمن تبریک هشتمین سال تمدید قرارداد مرکز خدمات و بیمه آسیا گفت: شرکت بیمه آسیا بیش از ۱۰۰ شعبه و ۵ هزار و ۴۰۰ نمایندگی فعال در سراسر کشور دارد که باعث شده است بتواند هر لحظه خدمات مناسبی را در سراسر کشور ارائه کند.

وی تصریح کرد: از همکاران شرکت بیمه آسیا و همچنین مرکز خدمات انتظار دارم مانند گذشته بر اجرای مناسب قرارداد نظارت داشته باشند.

مدیر عامل شرکت بیمه آسیا با اشاره به اینکه قرارداد با مرکز خدمات حوزه برای بیمه آسیا جنبه معنوی دارد، برای ارائه بهتر خدمات این شرکت به سربازان حضرت ولی عصر(عج) تاکید کرد.

وی بیان کرد: سعی کرده‌ایم در راستای مشتری مداری تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد را گسترش دهیم و هم‌اکنون با بیش از ۵ هزار مرکز قرارداد داریم و مطمئناً هرچه این قراردادها گسترش یابد خدمتگزاری بهتر و رضایتمندی جامعه هدف نیز بیشتر خواهد بود.

در ابتدای این جلسه دکتر حدادی منش معاون سلامت و بیمه‌های مرکز خدمات ضمن خیر مقدم به مدیران و مسئولان شرکت بیمه آسیا گزارشی از وضعیت گذشته، شرایط فعلی و دورنمای قرارداد مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و شرکت بیمه آسیا ارائه کرد.

وی در محتوای این گزارش به میزان رشد مراکز درمانی طرف قرارداد به صورت برخط، معرفی نامه‌های صادر شده به صورت غیر حضوری، میزان رضایت بیمه‌شدگان، مدت زمان پرداخت اسناد درمانی و عوامل استمرار این قرارداد اشاره کرد و همچنین برنامه‌های مورد انتظار در هر یک از بخش‌های مذکور را برای دوره قرارداد جدید ترسیم و بر تحقق آنها از طرف شرکت بیمه آسیا تأکید نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha