یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حوزه علمیه خواهران کوثر

حوزه / دوره تربیت مربی مهدویت از امروز سه شنبه ۲۱ تیر آغاز شد و به مدت دو روز در مدرسه علمیه خواهران کوثر ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو صبح امروز در دوره تربیت مربی مهدویت که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه خواهران کوثر قزوین برگزار شد، گفت: از خداوند می خواهیم که ما را از منتظران ظهور امام مهدی(عج) قرار دهد و به برکت این انتظار و آمادگی، زندگی بشر به سوی مقصد تحقق حیات طیبه و آرمان های بزرگ انبیاء پیش برود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین خاطرنشان کرد: منتظر واقعی همیشه در صدد کسب فضائل اخلاقی و آراسته شدن به صفات خوب انسانی است. انسان منتظر، پیوسته پیوند قلبی با امام زمان(عج) دارد و هیچ گاه این گوهر ارزنده را از دست نمی‌دهد. امام صادق(ع) فرمودند: «کسی که در زمان غیبت قائم علیه السلام بر ولایت ما ثابت و استوار بماند، خداوند به او پاداش هزار شهید عطا فرماید.

وی به موضوع حجاب و عفاف در جامعه پرداخت و عنوان کرد: اسلام تاکید زیادی بر مسئله حجاب و عفاف دارد که نشان دهنده اهمیت این موضوع در اسلام است.

حجت الاسلام کاظم لو تصریح کرد: حجاب و عفاف از اموری است که همواره به عنوان یک مانع مهم در برابر دنیای استکبار مطرح بوده و مستکبران سعی بر از بین بردن این ارزش انسانی و الهی داشته اند و امروز نیز با استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی در صدد تضعیف آن هستند.

وی ادامه داد : دشمن به دنبال آن است از طریق خدشه‌دار شدن عفاف و حجاب پایگاه معنوی ما را بزند، لذا باید در این عرصه مراقب توطئه های شوم فرهنگی دشمنان باشیم.

گفتنی است، دوره تربیت مربی مهدویت از امروز سه شنبه ۲۱ تیر آغاز شد و به مدت دو روز در مدرسه علمیه خواهران کوثر ادامه خواهد داشت.

دوره تربیت مربی مهدویت در حوزه علمیه علمیه خواهران قزوین برگزار شد

انتهای پیام /

دوره تربیت مربی مهدویت در حوزه علمیه علمیه خواهران قزوین برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha