دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ بازدید امام جمعه کاشان از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی رصد و پاسخ به شبهات، ارتباط با دانشجو و دانشگاه و انجام بهتر و قوی تر اطلاع رسانی را از رسالت های رسانه حوزه برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سیدسعید حسینی، نماینده ولی فقیه در کاشان امروز با حضور در مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه از خبرگزاری حوزه بازدید کرد و در جریان فعالیت ها و برنامه های این رسانه قرار گرفت.

وی در نشستی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد میرغیاثی، ناظر علمی رسانه حوزه، حجت الاسلام عزیزی سردبیر هفته نامه افق حوزه، آقایان صدرایی عارف، سردبیر و علیزاده دبیر استان های خبرگزاری حوزه برگزار شد، بر تعامل هر چه بیشتر رسانه حوزه با حوزه علمیه کاشان تأکید کرد.

امام جمعه کاشان رغبت اجتماعی همگانی و شکایت از ظلم را دو مسئله مهم در بحث زمینه سازی ظهور عنوان کرد و بیان داشت: رسانه حوزه در جریان سازی این دو امر باید نقش مهمتری ایفاء کند.

وی ادامه داد: رسانه حوزه باید کاری کند تا مردم دنیا راغب و عاشق مسئله ظهور و امام عصر(عج) شوند. این کار از طریق بیان و نشر احادیث در مورد ظهور امکان پذیر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: کار دیگری که باید رسانه حوزه انجام دهد، همکاری و هم افزایی با بیوت مراجع برای انتقال مفاهیم و ارتباط با سایر رسانه های دینی و غیر دینی است.

وی با اشاره به نقش رسانه حوزه برای معرفت افزایی نسبت به حضور جوانان برای تحصیل در حوزه، ادامه داد: امروز امام زمان (عج) نیازمند سرباز است و رسانه در جذب جوانان برای تحصیل در حوزه می تواند نقش آفرینی کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، رصد و پاسخ به شبهات، ارتباط با دانشجو و دانشگاه و انجام بهتر و قوی تر اطلاع رسانی را از دیگر رسالت های رسانه حوزه برشمرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha