یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خانم نظری پور

حوزه / مسئول امور بانوان کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین از فعالیت تبلیغی و فرهنگی و پاسخگویی به شبهات زائرین اربعین حسینی در موکب ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم بتول نظری پور، ظهر امروز در جلسه هم اندیشی بانوان که با موضوع پیاده روی اربعین حسینی در سالن اجتماعات حج و زیارت استان قزوین برگزار شد، گفت: خواهران مبلغه در موکب هایی که از قبل برای آنها مشخص شده حضور پیدا کرده و به سؤالات و شبهات زائران پیاده اربعین حسینی پاسخ خواهند داد.

مسئول امور بانوان کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین خاطرنشان کرد: پذیرایی مردم عراق از زائران اربعین حسینی بدون هیچ چشمداشتی است، همین امر از زیبایی های منحصر به فرد سفر اربعین حسینی است و آن را تبدیل به یک سفر بی نظیر بین دو ملت ایران و عراق کرده است.

وی حضور میلیونی زائران را بهترین فرصت تبلیغی دانست و افزود: باید جذب مخاطب داشته باشیم و به دشمنان شیعه نشان دهیم که ملت ایران همیشه پیرو سالار شهیدان بوده و خواهد بود و این مسر را با همه مشکلات و مشقت ها به خوبی طی خواهد کرد.

نظری پور بیان کرد: در این حماسه عظیم نه تنها مسلمانان بلکه پیروان سایر ادیان الهی از اقصی نقاط جهان حضور می‌یابند و این حضور باعث می شود تا بسیاری از غیر مسلمانان، شیفته مکتب امام حسین (ع) و راه نورانی آن حضرت شوند.

مسئول امور بانوان کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین خاطرنشان کرد: همایش پیاده روی اربعین به دنیا ثابت می کند که با گذشت قرن‌ها همچنان راه و هدف سیدالشهدا (ع) پیرو دارد و روز به روز بر عظمت آن افزوده می شود.

وی همچنین ضمن تقدیر اصحاب رسانه استان قزوین در انعکاس فعالیتهالی تبلیغی و فرهنگی بانوان مبلغه در موکب های مسیر پیاده روی اربعین، عنوان کرد: باید از دست اندرکاران دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین که سالهای گذشته فعالیتهای بانوان مبلغه در موکب ها را به خوبی انعکاس دادند، تشکر کنم که امیدواریم این همراهی شایسته را برای امسال هم داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha