جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1038946
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
تجلیل اتز خبرنگاران

 حوزه / در مراسمی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قزوین تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، محمدرضا شکوهی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین صبح امروز در نشستی با خبرنگاران فعال حوزه ایثار و شهادت، ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) و سالروز شهادت امام سجاد(ع) گفت: به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار، امروز نشستی ترتیب دادیم تا از زحمات خبرنگاران فعال حوزه ایثار و شهادت تجلیل کنیم.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید محمود صارمی، بیان کرد: شهادت این شهید بزرگوار برای همگان پیام‌هایی دارد از جمله اینکه عرصه خبر و خبرنگاری مرز جغرافیایی ندارد و خبرنگاران در همه نقاط دنیا می‌توانند پیام ایثار و شهادت را مخابره کنند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: خبرنگاران امروز هم طلایه‌داران فرهنگ ایثار و شهادت هستند و پیام‌های ایثار و شهادت شهدا، جانبازان و رزمندگان را طی هشت سال دفاع مقدس و پس از آن ثبت و ضبط می‌کنند تا در تاریخ ماندگار شود.

وی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و خبرنگاران هدف مشترکی دارند مبنی بر اینکه مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران را احصا می‌کنند و سپس درصدد رفع آنها برآیند.

سرپرست بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قزوین عنوان کرد: جامعه ایثارگران می‌توانند بدون مراجعه حضوری به بنیاد درخواست‌های خود را از طریق سایت ایثار قزوین ثبت کنند. همچنین ایثارگران می‌توانند با تماس تلفنی ۱۶۱۶ درخواست‌های خود را به کارکنان بنیاد اعلام کنند تا پیگیری‌های مربوطه صورت گیرد.

شکوهی با بیان اینکه سایت‌های ایثار و نوید شاهد قزوین به ترتیب در اطلاع‌رسانی عملکرد بنیاد و ترویجی فعالیت دارند، عنوان کرد: این دو رسانه عملکرد مطلوبی در اطلاع‌رسانی دارند و خبرنگاران می‌توانند با هدف آگاه‌سازی جامعه هدف بنیاد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از آنها بهره‌مند شوند.

سرپرست بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قزوین در ادامه مطالبی در خصوص دیدار و تماس تلفنی با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، سایت خط سرخ، مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار قزوین و قوانین جامعه ایثارگران بیان کرد.

در بخش پایانی برنامه، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران جانباز ولی‌الله حسین‌زاده و رضا اسدی و همچنین خبرنگاران فعال و برتر حوزه ایثار و شهادت نسرین رحیمی از خبرگزاری ایرنا، سهیلا عظیمی از خبرگزاری بسیج، زینب کلهر از خبرگزاری برنا، زهرا محبی از پایگاه ایثار و نوید شاهد، سید حسن حسینی از خبرگزاری حوزه، لیلا بیگدلی از پایگاه خبری رکنا، نسترن کیماسی از خبرگزاری دفاع مقدس، محمدرضا قزوینی‌مقدم از روزنامه ولایت، ندا حسین‌پور از خبرگزاری صداوسیما و طاهره موسوی از پایگاه خبری تیتر قزوین تجلیل کردند.

خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین تجلیل شد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha