دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
image-20220811143732-1.jpeg

حوزه/ همایش روز خبرنگار با عنوان حماسه حسینی و رسالت زینبی در عرصه جهاد تبیین با حضور سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، همایش روز خبرنگار با عنوان حماسه حسینی و رسالت زینبی در عرصه جهاد تبیین با حضور سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد.

سردار دامغانی در این گردهمایی با بیان اینکه حادثه عاشورا محصول تقابل خیر در برابر شر و پیروزی حق بر باطل بود گفت: جهاد در راه خدا و پشتیبانی از ولایت حادثه عاشورا را ماندگار کرد.

وی با بیان اینکه پشتیبانی از ولایت تجلی عرفان توحیدی است افزود: تبعیت از ولی رمز ماندگاری و رستگاری بوده و پشتیبانی از ولایت امری ضروری است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان با بیان اینکه فشار های اقتصادی امروز کشور نتیجه قرار گرفتن در مسیر درست بوده است اظهار داشت: مقاومت در برابر این فشارها نتیجه اش قرار گرفتن در مسیر درست اقتصادی و بهبودی معیشت به نفع مردم است.

وی با بیان اینکه امروز امیدواری همه بر تغییر شرایط و بهبود اوضاع است افزود: نیاز است همه در هر پست و جایگاهی برای کمک به دولت در این شرایط وارد شده و فضا را برای ایجاد تغییر و بهبود وضعیت برای مردم فراهم کنیم.

سردار دامغانی افزود: نقش خبرنگاران در شرایط حاضر بسیار حائز اهمیت بوده زیرا دشمن با همه قوا به میدان جنگ رسانه ای و تبلیغی بر علیه ملت ایران به میدان آمده است.

وی افزود: رسالت اصلی شما خبرنگاران جهاد تبیین در شرایط حاضر بوده و امروز ما نیازمند کاری جهادی در حوزه بازگو کردن ظرفیت های و پیشرفت های کشور هستیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: جنگ رسانه ای امروز روایت کننده و هدایت کننده افکار عمومی مردم بوده و اصلی ترین کار شما امید آفرینی و ایجاد اعتماد است.

رسانه انقلابی مستلزم بازگو کردن حقایق و جهاد تبیین است

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی نماینده ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این همایش با بیان اینکه نماز و پیروی از هوس های دو عامل سقوط هر انسان است گفت: رسانه ها از مولفه های اصلی قدرت بوده و نقش شما در دنیای امروز بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه هدف دشمن عقب راندن مردم از آرمانهای امام و انقلاب با جنگ رسانه ای است افزود: نقش شما در جهاد تبیین بسیار مهم و ضروری بوده و باید از همه توان در این مسیر استفاده کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان افزود: جهاد تبیین تنها راه مقابله با دشمنان بوده و شما به عنوان رسانه انقلابی مستلزم به بازگو کردن حقایق و پیشرفت های کشور هستید.

وی افزود: مسئولیت شناسی، انقلابی گری، امر به معروف و نهی از منکر مکتوب از شاخصه های مهم رسانه انقلابی در عصر حاضر است.

رسالت اصلی امروز خبرنگاران جهاد تبیین است

رسالت اصلی امروز خبرنگاران جهاد تبیین است

رسالت اصلی امروز خبرنگاران جهاد تبیین است

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha