یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: دشمنان و ایادی استکبار جهانی در منطقه بدانند که نام و یاد سردار همدانی ها و سلیمانی ها و دیگر شهدای مدافع حرم برای همیشه در تاریخ ثبت و ماندگار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: مدافعان حرم برای حفظ کیان عزت جامعه و امنیت مرز های جمهوری اسلامی ایران کوشیدند.

وی خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش امروز ما مرهون رشادت های مدافعان حرمی است که دل از خانه و کاشانه بریده و در آن سوی مرزها به دفاع از حریم آل الله و ایران اسلامی پرداخته و از جان خود گذشتند تا امنیت در ایران اسلامی پایدار باشد.

معبودی ادامه داد: اگر تدبیر رهبر معظم انقلاب به عنوان پرچمدار نهضت حسینی و حرکت مدافعان حرم و رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی نبود، امروز امنیتی برای ایران اسلامی وجود نداشت.

وی اظهار کرد: در زمان حمله داعش به کشورهای سوریه و عراق، تروریست‌ها به ۲۰ کیلومتری مرزهای ایران رسیده بودند اما اقتدار نیروهای نظامی در داخل و مستشاران ایرانی در سوریه و عراق موجب فاصله گرفتن داعش از مرزهای ایران شد.

معبودی به بیانیه موهن یکی از سران فتنه علیه مدافعان حرم به ویژه سردار همدانی، عنوان کرد: فردی که در رأس فتنه و ارتباط با استکبار جهانی قرار داشته و این چنین به سردار همدانی که از افتخارات جمهوری اسلامی است، اهانت می کند به هیچ عنوان قابل بخشش نیست.

مسئول نمایند گی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: شهید همدانی نقش مهمی در سرکوبی تروریست‌ها و داعش در سوریه و عراق داشت.

وی ادامه داد: دشمنان و ایادی استکبار جهانی در منطقه بدانند که نام و یاد سردار همدانی ها و سلیمانی ها و دیگر شهدای مدافع حرم برای همیشه در تاریخ ثبت و ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha