جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه علمیه خواهران قزوین

حوزه/ حوزه علمیه فاطمیه قزوین در بیانیه ای اهانت یکی از سران فتنه به شهید سردار همدانی را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حوزه علمیه خواهران استان قزوین سخنان سخیف و بی‌ارزش یکی از سران فتنه نسبت به شهید سردار حاج حسین همدانی را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"سلام و درود خداوند بر ارواح طیبه شهدا"

بار دیگر دشمنان ضد انقلاب نمایشی وقیحانه اجرا کردند که در آن به سردار پرافتخار جهان اسلام و شهدای مدافع حرم توهین شده است.

دست به قلم شدن فردی که خود از سران فتنه بوده و علیه جمهوری اسلامی زمینه سازی کرده قابل تحمل برای ملت شهید پرور ایران اسلامی نخواهد بود و خشم و تاثر مردم ولایی را برانگیخته است.

اینکه پس از سالها یزیدیان زمان که همیشه قصد براندازی انقلاب اسلامی را داشتند چون می دانند دستشان به جایی بند نیست دوباره دست به توهین زده، اما غافل از این که هر روز به سقوط خود نزدیک تر میشوند.

ما بسیجیان، طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه(س) قزوین ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع و سخنان بی ادبانه سران فتنه به مقام رفیع و بلندمرتبه شهدای مدافع حرم به ویژه سردار پر افتخار حاج حسین همدانی از مسئولین تقاضا میشود با این عنصر فتنه گر برخورد شود.

درود و رحمت خداوند بر شهدای مدافع حرم، درود خداوند بر شهید پر افتخار شهید همدانی فرمانده بزرگ سپاه که همیشه در راه خداوند ثابت قدم بوده...

سران فتنه و ضد انقلاب بدانند ما مردم ولایی ایران اسلامی زنده ایم با ولایت تا شهادت...

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه اکبری IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    1 2
    مجازات
  • سهیلا زارعی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    1 2
    سپاس خدایی که شهادت را مایه عزت و فساد و فتنه گری را مایه ذلت قرار داد و مفسدان بدانند با اهانت به انسان های بزرگی چون شهیدان هرگز به عزت نمی‌رسند
  • کردی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    1 2
    هرچه داریم مدیون خون شهداییم
  • ص باقری IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 2
    درود ورحمت خداوند بر تمام شهیدان عزیز بویژه شهیدهمدانی باهیچ توهین واهانتی هیچ کسی نمیتواند موجب تخریب واهانت به این عزیزان شود چرا که شهید انتخاب شدهی خداوند است وکسی را که خدا عزیز کرده باشد تاابد عزیز است قابل توجه تخریبگران واهانت کنندگان