پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ مفروش شدن روزانه صحن های حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ مسئول واحد خدمات صحنین حرم مطهر بانوی کرامت از مفروش شدن صحن های این حرم مطهر با بیش از ۸۵۰ تخته فرش در دو نوبت صبح و عصر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خان بابایی در گفت و گو با روابط عمومی آستان مقدس قم، اظهار کرد: تمام صحن های حرم مطهر در دو نوبت صبح و عصر برای استفاده زائران از فضای باز حرم مطهر مفروش می شود.

وی افزود: هر روزه در صحن امام رضا علیه السلام ۴۰۰ تخته فرش، صحن مسجد اعظم حدود ۲۰۰ تخته فرش، صحن صاحب الزمان عجل الله فرجه الشریف حدود ۲۰۰ تخته فرش و در صحن امام هادی علیه السلام نیز ۳۰ تا ۵۰ تخته فرش پهن می‌شود.

مسئول واحد خدمات صحنین حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه صحن های پیامبر اعظم صلوات الله علیه و آله و جواد الائمه علیه السلام نیز به تناسب نیاز زائران در ایام مناسبتی مفروش می شود، گفت: کار پهن کردن و جمع آوری فرش های داخل صحن توسط ۵۰ خادم انجام می شود که در دو شیفت صبح و عصر خدمت رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه فرش های داخل صحن ها ۶ متری هستند ادامه داد: کار جارو زدن و نظافت فرش ها نیز به صورت متناوب توسط خادمان انجام می‌شود و خدماتی که در این بخش ارائه می شود توانسته است رضایت زائران حرم مطهر بانوی کرامت را به دنبال داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha