سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حوزه گیلان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین علیپور با اشاره به همکاری حوزه و حج و زیارت گفت: حوزه علمیه گیلان آمادگی دارد که در ارائه خدمات تبلیغی، فرهنگی و دیگر خدمات به زوار اربعین با حج و زیارت همکاری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین قاسم علیپور امروز در نشستی با حجت الاسلام محمد فروتن مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گیلان گفت: جایگاه فریضه عبادی سیاسی حج در آموزه‌های دینی و نقش آن در تحکیم وحدت امت اسلامی بسیار مهم است.

مدیر حوزه علمیه گیلان افزود: پیاده روی اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به عنوان یک نهضت عظیم فرهنگی در جهان شناخته می شود و میلیون‌ها نفر را در ایام عزای سالار شهیدان، در این مسیر با خود همراه می‌کند. مسیری که سراسر عاشقی و برکت است و فیوضات معنوی آن را می‌توان در وجوه مختلف مشاهده کرد.

وی با اشاره به همکاری حوزه و حج و زیارت گفت: حوزه علمیه گیلان این آمادگی را دارد که در ارائه خدمات تبلیغی، فرهنگی و دیگر خدمات به زوار اربعین با حج و زیارت همکاری کند.

حجت الاسلام فروتن نیز در این جلسه گفت: آمادگی این را داریم که در موکب‌های اربعین از ظرفیت حوزه علمیه، جهت تبلیغ استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha