شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی روز پزشک را به پزشکان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی فرا رسیدن روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک را به جامعه پزشکی استان لرستان تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

نامگذاری یکم شهریور، سالروز تولد شیخ الرئیس ابوعلی سینا، الگوی بارز حکیمان و اندیشمندان و عالمان فرزانه در تاریخ پر فروغ این سرزمین که درجمهوری اسلامی ایران به نام روز پزشک نامگذاری شده، نشان از توجه و اهمیت این حرفه در کشور عزیزمان دارد.

پزشکان همواره به‌علت تعهد بالا در نجات و حفظ جان انسان‌ها از کرامت والایی در نزد خداوند متعال و در بین مردم برخوردار هستند.

این تعهد به خدمت در ایام شیوع ویروس کرونا به اوج خود رسیده است و یادآور تلاش و خدمتگزاری آنان در زمان های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس است که همواره اولویت آن‌ها نجات جان انسان‌ها در هر شرایط و موقعیتی است.

در همین راستا شایسته است مردم عزیزمان با رعایت اصول بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک تقدیر و تشکر عملی خود را به پزشکان پر تلاش نشان دهند.

اینجانب ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام مدافع سلامت؛ "روز پزشک" را به عموم پزشکان فرهیخته و همه تلاشگران بهداشت و درمان استان لرستان تبریک عرض می نمایم.

از خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون این عزیزان را درخواست می نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha