شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حوزه علمیه گیلان

حوزه/ حجت الاسلام حسین‌پور گفت: سرباز طلبه هایی که دوره تکمیلی بسیج را گذرانده‌اند، نیازی نیست دوره آموزشی رزم را بگذرانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام علیرضا حسین‌پور مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه گیلان، امروز در جلسه مدیریت حوزه علمیه گیلان با مسئول اعزام سرباز طلبه در نظام وظیفه رشت گفت: امروز اولین گروه از سرباز طلبه‌های حوزه علمیه استان گیلان در قالب «طرح کرامت» برای گذراندن دوره آموزش سربازی به تبریز اعزام شدند.

وی افزود: این گروه شامل ۲۲ نفر از طلبه‌هایی است که از طریق پیشخوان ثبت نام کرده و برگه اعزام خودشان را فعال نمودند.

حجت الاسلام حسین‌پور ادامه داد: تعداد ۶۲ نفر در پیشخوان ثبت نام را انجام دادند و از این تعداد ۹ نفر دارای گواهی پایان دوره آموزش تکمیلی بسیج می‌باشند و کسانی که دوره تکمیلی بسیج را گذرانده‌اند، نیازی نیست که دوره آموزشی رزم را بگذرانند و در واقع دوره امریه برای آنها صادر شده است و باید خود را به نهادها و ارگان‌های متقاضی معرفی نمایند.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه گیلان ادامه داد: امسال از سامانه جدید امریه توسط مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه رونمایی شد که تمامی فرایند درخواست تا امریه و گزارش کار و پایان مأموریت در آن در بستر سامانه و بدون مراجعه سرباز طلبه انجام می‌گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha