شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه / امام جمعه بویین زهرا گفت: حمله به سلمان رشدی زنگ خطری بود به عاملان ترور شهید سلیمانی که حتی اگر تحت حفاظت گسترده نیروهای امنیتی هم باشند از آنها انتقام گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی ظهر امروز در جمع مردم نمازگزار مسجد جامع بویین زهرا، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر، گفت: منظور از گرامیداشت شهدا تنها مرور یاد و خاطره آنها نیست، بلکه یادآوری ارزش های مقدسی است که این بزرگواران برای حفظ آن از جان خود گذشتند.

وی، خدمت برای رضای خدا را از شاخصه های مهم شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و افزود: این شهدای بزرگوار در مسیر اعتلای نظام و اهداف والای انقلاب و خدمتگزاری به مردم حرکت کردند.

امام جمعه بویین زهرا به اهمیت مساجد پرداخت و عنوان کرد: مساجد مهم ترین مراکز عبادت و آموزش معارف دینی و علمی و حل مسائل مسلمانان و مردم بوده و در فرهنگ قرآن و روایات، مسجد، مهد تمدن بشری و بستر تحقق حکومت جهانی دین است.

وی اظهار کرد: از مهمترین برنامه دشمن تخریب مساجد، غفلت از یاد خدا و ایجاد آسیب های اجتماعی و انحرافات فکری و اعتقادی است.

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: از عوامل مهم جذب جوانان و نوجوانان به مساجد داشتن برنامه‌های متنوع و نشاط آور آموزشی و تربیتی است.

وی به موضوع حمله به سلمان رشدی پرداخت و خاطرنشان کرد: حمله به سلمان رشدی زنگ خطری بود به عاملان ترور شهید سلیمانی که حتی اگر تحت حفاظت گسترده نیروهای امنیتی هم باشند از آنها انتقام گرفته خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha