دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه فومن

حوزه/ حجت الاسلام نقدی با بیان این‌که شهیدان رجایی و باهنر به خاطر تعهّد، تخصص و روش مردم داری به عنوان افراد شاخص و برجسته انقلاب اسلامی شناخته می‌شوند، گفت: روش‌های مدیریتی این دو شهید بزرگوار در خدمت به مردم و پایبندی به هویت اسلامی و انقلابی، الگوی همه مدیران و کارکنان دولت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام محمدامین نقدی امام جمعه فومن، امروز در نشست تبیین سیاست‌های دولت سیزدهم و تجلیل از مدیران و کارکنان نمونه ادارات و دستگاه های اجرایی در اداره ارشاد فومن، گفت: ترور شهیدان رجایی و باهنر دال بر ناکامی و عناد دشمن و خوی استکباری و خودبزرگ بینی آمریکا و ایادی آن‌ بود که در صدد آسیب زدن و اقدام سلبی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: خودبزرگ بینی مسئولین آمریکایی به جایی رسیده است که خودشان را پیشران قطار می‌دانند و بقیه کشورها را واگن وابسته به خودشان حساب می‌کنند، و در نهایت می‌خواهند حرکت و سکون کشورها را تعیین کنند.

حجت الاسلام نقدی، تفکر پیشران بودن آمریکایی‌ها را خوش خیالی دانست و گفت: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران چگونگی حرکت و سکون کشورمان را خودمان تعیین می‌کنیم و نه تنها به غرب بلکه به شرق و دیگر کشورها اجازه دخالت نمی‌دهیم.

امام جمعه فومن با اشاره به منافقین کوردل و دست نشانده غرب که به دستور اربابانشان شهید رجایی، شهید باهنر و ۱۷۰۰۰ هزار نفر از هموطنان را ترور کردند، اظهار داشت: اگر غرب در ادعاهای خود صادق است باید منافقین را در لیست تروریست‌ها قرار دهد در حالی که مسئولین رسمی و رده بالای اروپایی و آمریکایی با آن‌ها نشست و برخاست دارند و جلسه و کنفرانس تشکیل می‌دهند و آن‌ها را به فعالیت‌های تروریستی بیشتر تشویق می‌کنند.

وی با بیان این‌که شهیدان رجایی و باهنر به خاطر تعهّد، تخصص و روش مردم داری به عنوان افراد شاخص و برجسته انقلاب اسلامی شناخته می‌شوند، گفت: روش‌های مدیریتی این دو شهید بزرگوار مخصوصاً خلوص نیت در خدمت به مردم و پایبندی به هویت اسلامی و انقلابی، باید الگوی همه مدیران و کارکنان دولت باشد.

انتهای پیام

خبرنگار: مهدی یوسف‌زاده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha