سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
شهدای ترور

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای ترور استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی، صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت دو اسوه علم و تقوا، شهیدان رجایی و باهنر گفت: این ایام فرصت مناسبی است برای ترویج شاخصه های فکری، رفتاری وشخصیتی این شهیدان والامقام به منظور ترسیم ویژگی های دولت اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: این شهیدان بزرگوار در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی، صفات بارز انسانی خود را از دست ندادند و لحظه لحظه عمر نه چندان طولانی خود را در راه اسلام و انقلاب به زیباترین وجه تقدیم کردند.

وی بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی چهره های خدمتگزار و متعهد در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و باید آراء و اندیشه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ... آنها و ویژگی های دولت اسلامی و کارگزاران آن با استفاده از ظرفیت رسانه ای بویژه فضای مجازی تبیین شود.

حجت الاسلام جمالی اظهار کرد: مراسم گرامیداشت شهدای گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت شهدای ترور استان بوشهر سه شنبه ۸ شهریور ماه ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی حجت الاسلام شیرازی، جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha