شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
محمد حسنی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی گفت: استادان، مربیان آموزش و فرماندهان باید چالش‌ها و آسیب‌های خدمت سربازی را شناسایی کنند و راهکارهای مناسبی در راستای رفع آسیب ها و چالش‌ها ارائه کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در جمع کارکنان پایور و وظیفه مرکز آموزش شهدای وظیفه سمنان با بیان اینکه خدمت مقدس سربازی از منظر اسلام، ارزشمند و خدمتی الهی است، اظهار داشت: سربازان وظیفه آینده سازان کشور و منشاء خیر و برکت برای مملکت و نظام اسلامی به شمار می روند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: نفس کشیدن سربازان در محیط سربازی مانند نفس کشیدن در سرزمین مقدس کربلا است، چراکه انجام وظیفه خطیر سرباز اسلام یقینا مصداق دفاع و حمایت از ولایت است.

وی با تاکید بر اینکه تبیین قداست سربازی وظیفه خطیری بر عهده مربیان آموزش و فرماندهان مراکز آموزشی است، افزود: شأن و جایگاه کارکنان وظیفه باید مورد توجه مسئولین باشد و همواره انگیزه ادامه خدمت سربازان بیش از پیش تقویت شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی با اشاره به اینکه نقش نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمان به مراتب پر رنگ تر از ذخایر طلا و نقره است، تصریح کرد: استادان، مربیان آموزش و فرماندهان باید چالش‌ها و آسیب‌های خدمت سربازی را شناسایی کنند و راهکارهای مناسبی در راستای رفع آسیب ها و چالش‌ها ارائه کنند و نسبت به‌ خوش‌بین سازی محیط خدمتی و اکرام کارکنان وظیفه تمام تلاش و توان خود را بکار ببندند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین با استادان، مربیان آموزشی و فرماندهان مرکز آموزش شهدای وظیفه سمنان دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha