سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام عباس افشار مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت قزوین

  حوزه / مسئول کمیته فرهنگی وآموزشی ستاد اربعین حسینی استان قزوین از پوشش زنده مراسم پیاده روی اربعین در مسیر نجف به کربلا و فعالیتهای مواکب استان از شبکه استانی مرکز قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس افشار ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های ستاد اربعین حسینی استان قزوین به تحولات اخیر در کشور عراق پرداخت و بیان کرد: متأسفانه استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان دوست ندارند که همایش عظیم اربعین حسینی رقم بخورد، ولی به چشم کوری دشمنان و فتنه انگیزان امسال با رفع موانع شاهد مراسم باشکوه پیاده روی اربعین خواهیم بود.

وی ادامه داد: ملت ایران و شیعیان در این اجتماع بزرگ شرکت گسترده ای دارند و امسال با شکوه بیشتری برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان قزوین به پوشش زنده مراسم پیاده روی اربعین و فعالیت های مواکب استان در مسیر نجف به کربلا و کربلای معلی، بیان کرد: با همراهی صدا وسیمای مرکز قزوین یک تیم ۵ نفره به نجف اشرف برای انعکاس فعالیتهای مواکب استان و زائران پیاده اربعین اعزام خواهد شد.

وی ادامه داد: حضور ۲۴ مبلغه در مواکب مسیر نجف به کربلای معلی و حضور گروه سرود ابن الرضا (ع) هم از برنامه های پیش بینی شده در مراسم امسال اربعین می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha