پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تصادف حجت الاسلام مسعود رزمجو، امام جمعه شهر کمشچه استان اصفهان

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در پی حادثه دلخراش در محور اهواز شوشتر و فوت و مصدومیت تعدادی از هم‌وطنان پیامی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در پی حادثه دلخراش در محور اهواز - شوشتر و فوت و مصدومیت تعدادی از هم‌وطنان پیامی را صادر کرد.

باسمه تعالی

"وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ ۗ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ "

درود خدا بر مردم ولایتمدار و عزتمند خوزستان

درود خدا بر ایل غیور بختیاری

حادثه دلخراش از دست دادن عده ای از مردم شریف، اهل بیتی و ولایتمدار شهر شهید شرافت در محور اهواز - شوشتر که مایه تاسف و باعث غم و اندوه فراوان ما و آحاد مردم شد را به مردم عزیز و صبور خوزستان تسلیت عرض میکنم.

اینجانب ضمن دعا برای سلامتی و شفای عاجل مصدومان این سانحه از خدای متعال صبر و سکینه برای بازماندگان و خانواده های خواهران و برادران جانباخته و رحمت و رضوان و مغفرت واسعه برای مرحومین را خواستارم.

بررسی علل وقوع حادثه در این محور توسط یک تیم کارشناسی و اعلام نتایج این بررسی به افکار عمومی و سعی در حل مشکلات جاده ای استان انتظاریست که از مسئولین جهت کمتر شدن حوادث اینچنین داریم.

سید محمدنبی موسوی فرد

دوم صفر ۱۴۴۴

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha