یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رضا نوروزی

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه قم تصریح کرد: در عین اهتمام نسبت به حل مشکلات اقتصادی، انتظار مردم از دولتمردان این است که از اهمیت و ضرورت رسیدگی به مسایل فرهنگی غافل نشوند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با تأکید بر این که بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، اهمیت فرهنگ به سان اهمیت هوا و اکسیژن برای تنفس جامعه است، اظهار داشت: برنامه ریزی هوشمندانه و نظارت مستمر برای حل مشکلات فرهنگی جامعه باید یکی از اولویت های دولت باشد و لذا تنها نباید توجهات مشغول حل معضلات و مشکلات اقتصادی باشد.

وی با تأکید بر این که عنایت به اهمیت و اولویت فرهنگ حتی در مباحث اقتصادی نیز بسیار کلیدی و حائز اهمیت می باشد، افزود: ما باید بتوانیم بر اساس حاکمیت دینی و نگاه انقلابی به ساماندهی توأمان عرصه اقتصاد و فرهنگ برپایه خواسته و مطالبه رهبر فرزانه انقلاب بپردازیم و بدانیم که اگر فرهنگ غنی اسلامی در جامعه مورد عمل قرارگیرد، لاجرم بسیاری از مشکلات امروز کشور حل شده و یا از دامنه ی حجم آن ها کاسته می گردد.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین گفت: واقعیت آن است که هر چند در شرایط فعلی، مملکت ما با مشکلات اقتصادی دست به گریبان است، اما چه مردم و چه مسئولان و دولتمردان نباید از اهمیت و ضرورت فرهنگ غافل شده و نسبت به اصلاح امور فرهنگی کم توجهی یا بی توجهی از خود نشان دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha