دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسه هم‌اندیشی وزیر صمت با مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم

حوزه/ جلسه هم‌اندیشی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با وزیر صنعت معدن و تجارت در دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید رضا فاطمی امین، وزیر صمت، در ادامه برنامه‌ها سفر خود به قم عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد،شرکت کرد.

در این نشست تعدادی از نمایندگان طلاب و فضلا برخی از دغدغه‌های مردم را در حوزه‌های اقتصادی و معیشتی و تورم بیان کردند.

وزیر صمت هم در این نشست از اجرای طرح‌های اصلاحاتی برای شفاف سازی بخش واقعی اقتصاد در کشور خبر داد و گفت: از یک سال اخیر در حوزه‌های مختلف‌ شفاف سازی صورت گرفته و با راه اندازی سامانه جامع تجارت به دنبال شفافیت در عرضه و تقاضای محصولات بازار هستیم.

فاطمی امین افزود: هم اکنون در زمینه‌های بورس فروشگاه‌ها و انبارها و در بخش‌های معادن و صنایع نیز این طرح‌ها به مرحله اجرا رسیده که از بسیاری از مفاسد رانت‌ها پیشگیری شده است.

وزیر صمت یادآور شد: دولت مصمم است که در یک سال آینده همه فعالیت‌های بازار را زیر پوشش طرح سامانه جامع تجارت قرار دارد تا ضمن رصد و کنترل نیازمندی‌های بازار و قیمت‌های محصولات از هرگونه احتکار و قاچاق کالا نیز جلوگیری کنیم.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha