دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دین، مکتب، درس طلبگی، حرکت های انقلابی و جهادی را عاریه ای نکنیم و از آنها رزومه نسازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در مراسم تجلیل از طلاب جهادی مدارس علمیه کردستان و برگزیدگان المپیاد استانی، اظهار داشت: در دیدار رهبر معظم انقلاب با مسئولان فرمودند مواظب ۲ موضوع باشید یکی انفعال و دیگری غرور.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: نکته اساسی در همه کارها به ویژه امور جهادی موضوع اخلاص است، لذا اولین توجه ما در این امور باید اخلاص باشد. از سوی دیگر نباید کار خیر و نیکوی خود را ابزار کنیم و از ارزش معنوی آن بکاهیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: دین، مکتب، درس طلبگی، حرکت های انقلابی و جهادی را عاریه‌ای نکنیم و از آن رزومه نسازیم.

وی تصریح کرد: خدمت جهادی باید بی منت و بدون غرور باشد، زیرا باید از خود بپرسیم در برابر حرکتی همانند حرکت امام حسین علیه السلام ما چکار کرده ایم؟

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: ما در مقابل اعمال گذشتگان کار خاصی انجام نداده ایم، لذا از خدا می خواهیم که خدمات ما را مورد قبول خویش قرار دهد.

وی در پایان از خدمات جهادی طلاب و روحانیون کردستان به ویژه در دوران کرونا قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha