دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1043193
۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
مستند

حوزه/ اولین قسمت مستند"دلدادگان" با محوریت گفتگو با زائران سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و به تصویر کشیدن معجزات و نشانه های حسینی پنجشنبه ۱۷ شهریور ماه از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد رفیعی تهیه کننده و کارگردان مستند"دلدادگان درباره این مستند گفت: این مجموعه روایتی از نقل قول های مستقیم با زائران حسینی است که نشانه ها و معجزات حضرت ابا عبدالله حسین (ع)در زیارت اربعین حسینی سالهای قبل برای آنها اتفاق افتاده و از مهمترین آنها جنبه معرفت شناسی و شناخت است.

رفیعی ادامه داد: این مستند ۱۴ قسمتی شامل گفت‌وگو با اقشار مختلف جامعه همچون پزشک، معلم، استاد دانشگاه و کارمند و ... است که در زیارت اربعین حسینی پیاده روی کرده اند.

مستند" دلدادگان" کاری از گروه معارف شبکه تهران است که از پنج شنبه ۱۷ شهریورماه تا روزهای پایانی ماه صفر از قاب این شبکه تماشایی می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    0 0
    راه یاران و عزا داران امام حسین علیه الصلوة و السلام پر رهرو باد . ما لشکر عشاق عزادار حسینیم__ از بهر فهیمان جهان نور دو عینیم __ ما سینه‌زنان گرمی بازار حسینیم__یاران صمیمی و بی آزار حسنیم از میثم تمار چنین یاد گرفتیم___با روحیه باز و دل شاد گرفتیم __ تا روز قیامت به سر دار حسینیم___با لطف خداوند کریم یار حسینیم __ نیم بیت های دوم را این بنده ی حقیر افزوده ام امید وارم که شاعر بزرگوارش ایده الله تعالی عفوم بفرماید و بر توفیقات آن عزیز بیفزاید .
  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    0 0
    لطفاََ اصلاح بفرمائید : یاران صمیمی و بی آزار «حسینیم ».درست است که توجه نکرده « حسنیم » نوشته ام . متشکرم .