چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1043868
۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
اربعین میں شرکت کے لیے اب تک 2 کروڑ زائرین کربلا پہنچ چکے ہیں

حوزه/ آری در اربعین تمام تفاوت های قومی و نژادی رنگ می بازد و دشمن دیگر نمی تواند در میدان فتنه انگیزی بتازد؛ چون در اربعین چیزی جز انسانیت، ایثار و مهربانی دیده نمی شود و این همان چیزی است که دشمن نمی خواهد آن را به دنیای معاصر نشان دهد.

خبرگزاری حوزه | دشمن از اربعین می ترسد و با کلید واژه "اربعین حکومتی" می خواهد اربعین را تحریف کند و از روی حسد، اربعین را تحریم می کند و هرگز نمی خواهد این حرکت چند میلیونی پوشش داده شود؛ چون اربعین فقط یک مراسم دینی صرف نیست، بلکه کنگره جهانی و میعادگاه همیشگی شیعه است.

چون پیام اربعین، پیام عقلانیت، عدالت و معنویت است؛ چون پیام پیوستن فوج فوج انسان ها به اسلام ناب محمدی است؛ چون پیام رهایی از ظلمات عالم ناسوت و اتصال به عالم ملکوت است؛ چون پیام مبارزه با ظلم و ستم و همه انحرافات اجتماعی است.

چون پیام برائت از استکبار جهانی است؛ چون پیام دوستی، برادری و وفاداری امت اسلامی است.

دشمن از اربعین می ترسد، چون به شیعه قوت می دهد و قدرت نرم جهان اسلام را تقویت می کند و روح مقاومت را در دل ملت های ستمدیده می دمد.

دشمن از اربعین می ترسد، چون موجب گسترش گفتمان انقلاب اسلامی است. چون بستر ساز تمدن نوین اسلامی است، چون پایه گذار تمدن مهدوی است.

دشمن از اربعین می ترسد، چون به تعبیر پیر جماران، راه قدس از کربلا می گذرد. چون مقصد اربعین، نابودی و زوال رژیم صهیونیستی است.

دشمن از اربعین می ترسد، چون طومار نسخه استعماری« فَرِّقْ تَسُدْ» را درهم می پیچد و گردن جبهه نفاق و کفر را درهم می شکند.

آری اربعین، سناریوی شیعه علیه شیعه را خنثی کرده و همه را در گفتمان «حب الحسین» گردهم جمع می کند.

آری در اربعین تمام تفاوت های قومی و نژادی رنگ می بازد و دشمن دیگر نمی تواند در میدان فتنه انگیزی بتازد؛ چون در اربعین چیزی جز انسانیت، ایثار و مهربانی دیده نمی شود و این همان چیزی است که دشمن نمی خواهد آن را به دنیای معاصر نشان دهد. البته بشر امروز فهمید که در اربعین، عقل و فطرت بر جمود و تحجر پیروز شده و نور خداوند هرگز خاموش نمی شود.

آری اربعین نشان داد جلوه های تمدنی غرب سرابی بیش نیست و بشر امروز به اربعین کوچ می کند و معنویت را در اربعین می جوید.

اربعین حسینی آغاز یک راه بزرگی است که می تواند به حیات تمدنی جبهه کفر پایان دهد و ختام کلام آنکه دشمن از اربعین به شدت می ترسد؛ چون اربعین نقطه اتصال انقلاب اسلامی به حکومت جهانی مهدوی است.

علی صالحی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Mosaib . Khazayiyy IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    0 0
    بسیار عالی درود بر جناب صالحی