پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
محمودآبادی

حوزه/ کارکنان منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان درصدی از حقوق خود را بصورت مستمر، برای طرح حمایت از نیازمندان و محرومیت زدایی از جامعه اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمود داودآبادی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با اشاره به کمک کارکنان منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به محرومیت زدایی اظهارکرد: این طرح در راستای یکی از مهمترین تاکیدات و دغدغه‌های همیشگی رهبر انقلاب به مدیران و نهادهای مسئول رسیدگی به امور محرومان جامعه در رفع فقر و محرومیت زدایی از جامعه داشته‌اند، به صورت اختیاری در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به اجرا درآمد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در توضیح این طرح گفت: با توجه به رسالت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری، رونق تولید و شکوفایی اقتصادی در استان و کشور، نگاه ویژه به برنامه‌های محرومیت زدایی در استان، که در گذشته چندان مورد توجه نبوده را از اولویت‌ ها و وظیفه اخلاقی و انسانی همه آحاد جامعه از جمله خدمت‌گزاران اقتصادی دانست. لذا پیشنهاد اختصاص بخشی از درآمد ماهانه به این امر با استقبال خوب کارکنان این مجموعه روبرو شد که در اینجا جا دارد از همکاری همه همکاران گرامی تقدیر و تشکر کنم.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha