چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
روش پاسخگویی

دوره «روش پاسخگویی به مسائل کلامی با کمترین گفت‌وگو و بیشترین اثر» ویژه خواهران طلبه و غیر طلبه به صورت رایگان و به همت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، مجید شجاعی، رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید برای روش خود در بیان پاسخ به سؤالات کلامی اولویت قائل شد، مثلاً گاهی نوع مخاطب اقتضا می‌کند اولویت روش استدلالی باشد و یا روش اقناعی و برخی اوقات از شیوه بیان مثال بهره برد و بعضا باید به شیوه بیان الگو تمسک کرد ، بنابراین نوع مخاطب و پرسش، روش‌های مختلف اولویت بندی را عوض می کند.

وی ادامه داد: با هدف آموزش این اولویت بندی و همچنین ترسیم روش ها و تکنیک ها، اداره آموزش های کاربردی دوره «روش پاسخگویی به مسائل کلامی با کمترین گفتگو و بیشترین اثر» را در قالب ۲۰ ساعت آموزشی روزهای پنج شنبه هر هفته به صورت حضوری در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واقع در خیابان حافظ برگزار می کند.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان عنوان کرد: مقدمات پاسخگویی، روش ها و تکنیک ها، شبهات عدل و حکمت الهی، شبهات فلسفه احکام و تفاوت های حقوقی، بررسی آماری شبهات به لحاظ تکرار و بررسی پاسخ به شبهات پرتکرار اعتقادی، عناوین سرفصل های دوره را شامل می شوند.

وی در پایان گفت: ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود و عموم خواهران علاقه مندم می توانند از طریق نشانی اینترنتی b۲n.ir/kalamei ثبت نام و در ادامه اطلاعات تکمیلی از طریق پیامک به ثبت نام شدگان اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha