دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صفایی

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر گفت: اهل سنت و شیعه در استان بوشهر از اتحاد و همدلی بالایی برخوردار هستند و سال‌ها است در شهرها و روستاها زندگی مسالمت‌آمیز دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در نشست ستاد استانی گرامیداشت هفته وحدت در بوشهر با اشاره به اینکه اتحاد و انسجام مسلمانان در استان جایگاه ویژه‌ای دارد، اظهار داشت: اهل سنت و شیعه در استان بوشهر از اتحاد و همدلی بالایی برخوردار هستند و سال‌ها است در شهرها و روستاها زندگی مسالمت‌آمیز دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با قدردانی از بصیرت و هوشیاری مردم استان در برابر توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: هفته وحدت امسال از حساسیت خاصی نسبت به دیگر سال‌ها برخوردار است.

وی یکی از اهداف دشمن را اختلاف، تفرقه و ایجاد تقابل میان شیعه و سنی دانست و افزود: باید هفته وحدت امسال هدفمند و هوشمندانه برگزار شود.

امام جمعه بوشهر تقویت اتحاد و بصیرت و افزایش آگاهی در برابر اهداف دشمنان را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: برنامه‌های هفته وحدت باید به گونه‌ای برگزار شود تا نشان از اتحاد و بصیرت مسلمانان در راستای خنثی شدن دسیسه‌های دشمنان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری هوشمندی در مقابله با توطئه‌های دشمنان را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: تمام برنامه‌های هفته وحدت باید دارای انسجام و همدلی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر تدوین ویژه برنامه‌های هفته وحدت را مورد تأکید قرار داد و گفت: برنامه‌های هفته وحدت باید با نگاه راهبردی وحدت، بصیرت و هوشمندی تدوین شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ویژه این ایام باید با حضور پرشور اهل تشیع و تسنن به ویژه جوانان، نوجوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان اجرا شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha